Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Βίκυ Σταυροπούλου:Μου τη δίνουν οι τάχα μου κουλτουριάρηδες!


Η ηθοποιός απαντά με νόημα σε όσους την κατατάσσουν τους ηθοποιούς του εμπορικού θεάτρου και στέλνει το δικό της μήνυμα στους συναδέλφους της: «Έχουν απόλυτο δίκιο. Το θέμα είναι πώς αντιμετωπίζει κανείς την δουλειά του, αν δείχνει αφοσίωση και σοβαρότητα. Μου την δίνουν κάποιοι σοβαροφανείς, τάχαμου κουλτουριάρηδες, που υποτίθεται κάνουν τέχνη για ένα καλύτερο αύριο. Φυσικά υπάρχουν και εκείνοι που πραγματικά υπηρετούν την τέχνη ως στάση ζωής. Αυτούς τους εκτιμώ και υποκλίνομαι».
Τα παιδικά της χρόνια δεν θα τα χαρακτήριζε...
ευτυχισμένα, αλλά κανονικά. Θεωρεί τα χρήματα ένα μέσον απλά για να περνάει καλά. Δηλώνει ότι τίποτα στην ζωή της δεν έχει αλλάξει σε σχέση με το παρελθόν. Μένει εκεί που μεγάλωσε, στο Περιστέρι. Συγκατοικεί με τον κολλητό της Χρήστο Χατζηπαναγιώτη, ενώ έχει μια κόρη 18 ετών. «Είμαι πολύ ευτυχισμένη που υπάρχει η Δανάη στην ζωή μου. Κουβαλάω την ενοχή ότι στα πρώτα χρόνια της ζωής της, αν και την είχα πάντα μαζί μου, δεν την χάρηκα όσο θα έπρεπε. Γιατί ήμουν και εγώ σε περίοδο δημιουργίας». Η Βίκυ Σταυροπούλου πρωταγωνιστεί στην παράσταση Συμπέθεροι απ’τα Τίρανα, η οποία για έναν μήνα θα «ανεβαίνει» στην Θεσσαλονίκη. (Πηγή: EΓΩ Weekly)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου