Κυριακή 24 Απριλίου 2011

Ο Αντώνης Ρέμος πιο ώριμος από ποτέ ,μιλάει για όλα!


O τραγουδιστής εμφανίζεται ιδιαίτερα προβληματισμένος με τους φίλους και τις σχέσεις του, μετά από την αντιμετώπιση που είχε στις πρόσφατες περιπέτειές του: «Η οικογένεια και οι λίγοι και πραγματικοί φίλοι που έχεις δίπλα σου είναι το μόνο υγιές κομμάτι μέσα σε όλη αυτήν την παράνοια», αναφέρει χαρακτηριστικά. Ποιους ονοματίζει ως τέτοιους; «Ο Πέτρος Φιλιππίδης και ο Γρηγόρης Αρναούτογλου, που είναι πραγματικοί και τσεκαρισμένοι φίλοι. Ενώ η Μαρινέλλα είναι πλέον οικογένειά μου».

Τονίζει χαρακτηριστικά ο Αντώνης Ρέμος: ...
«Επέλεξα να έχω δίπλα μου μόνο όσους μου έδειξαν ανθρωπιά, τους υπόλοιπους τους ονόμασα “φίλους 180”. Είναι η τιμή της φιάλης που θα πληρώνουν πλέον για να με βλέπουν αυτοί με τους οποίους επέλεξα να κόψω κάθε σχέση, γιατί είδα στα δύσκολα πόσο ανάξιοι είναι της αγάπης και της εμπιστοσύνης που τους είχα δείξει. Νιώθω σαν υπολογιστής που έκανε reload».

Στην συνέντευξή του ο Αντώνης Ρέμος δεν διστάζει να παραδεχτεί τη δύναμη που αντλεί από την σύντροφό του Υβόννη. Ωστόσο αφήνει και σαφέστατες αιχμές προς την προηγούμενη σχέση του (δηλαδή την Ζέτα Μακρυπούλια). Όπως τονίζει, σε τέτοιες δύσκολες στιγμές που ο ίδιος βίωσε βοηθά πάρα πολύ να έχεις έναν άνθρωπο δίπλα σου, «αν και έχω καταλάβει ότι όλα είναι σχετικά» γιατί «μια σχέση μπορεί να σε βοηθήσει, αλλά και να σε καταστρέψει, μόνο η πορεία δείχνει αν η σύντροφός του είναι ικανή να αντέξει όσα περνάς στη ζωή σου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου