Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Η Μαριέττα και η αποχώρηση της από το dancing!


«Πίστευα ότι θ΄αρεσα στον κόσμο, επειδή χόρεψα καλά». Με αυτά τα λόγια σχολίασε η Μαριέττα Χρουσαλά την ξαφνική της αποχώρηση από το «Dancing With the Stars». Και συνέχισε: «ειδικά αν έχεις χορέψει καλά και έχεις πάρει μια βαθμολογία, ακόμα κι αν δεν είναι η πιο ψηλή,αισθάνεσαι ένα τσικ σιγουριάς»....


Παρόλο που όπως είπε δεν στεναχωρήθηκε με το αποτέλεσμα, δεν δίστασε να πετάξει τα "καρφάκια" της. «Στο Dancing έχει σημασία πως ντύνεσαι» ενώ σχολίασε ότι έπαιξε το ρόλο του που στο live της Κυριακής δεν έβγαλε πολλά ρούχα.

Μάλιστα δεν δίστασε να πετάξει μια ακόμα σποντίτσα: «Χτύπησα το χέρι μου στην πρόβα. Είχα ένα μυϊκό σπασμό και ήταν πολύς ο πόνος. Ήμουνα με βελονισμούς κτλ» αποκάλυψε, λέγοντας όλο νόημα: «αλλά τα κρύβω εγώ αυτά δεν τα αφήνω να φανούνε».

Πως αντέδρασε ο σύζυγος της και η οικογένεια της στο άκουσμα της ξαφνικής της αποχώρησης; «πιο πολύ ήταν ο άντρας μου που στεναχωρήθηκε γιατί νόμιζε ότι εγώ είχα στεναχωρηθεί. Μόλις είδε ότι είμαι χαλαρά, ηρέμησε γιατί κατάλαβε ότι δεν το έχω πάρει κατάκαρδα».

Πλέον, χαλαρή και χωρίς το άγχος τα προετοιμασίας, κοιτά μπροστά καθώς ετοιμάζει τα νέα της επιχειρηματικά σχέδια. Ποια είναι αυτά; σχεδιάζει σανδάλια τα οποία από καλοκαίρι θα βγουν στην αγορά, ενώ στα σκαριά βρίσκεται και το νέο της βιβλίο με συμβουλές για τα… οικοκυρικά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου