Δευτέρα 25 Απριλίου 2011

Πετρός Κωστόπουλος:'Εχω ξεχωρίσει δύο παίχτες του greek idol

Αποκαλυπτικός για τις προθέσεις του ως κριτής του Greek Idol είναι ο Πέτρος Κωστόπουλος στη συνέντευξη που έδωσε στη Realnews.

«Είμαι πάντα καλός.  Εξάλλου, δεν μπορείς να είσαι κακός σε παιδάκια 20 χρονών, που θέλουν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα» τονίζει ο …κακός κριτής του ριάλιτι και προσθέτει: «Εγώ υποστηρίζω τα νέα παιδιά».

Ο Πέτρος Κωστόπουλος δεν μένει όμως στις γενικές εκτιμήσεις για τους φετινούς διαγωνιζόμενους, αλλά μπαίνει και στην ουσία του ρόλου του ως κριτή και αποκαλύπτει ότι έχει ήδη ξεχωρίσει κάποιους παίκτες.

«Φυσικά κι έχω ξεχωρίσει κάποια από τα παιδιά. Αλλά δεν έχει καμία σημασία ποιους έχω ξεχωρίσει, γιατί, όπως είδα και πέρυσι, η ψηφοφορία του κόσμου ανατρέπει τα πάντα», τονίζει και προαναγγέλλει ότι από το επόμενο live θα είναι πιο αυστηρός.

Δεν διστάζει να μιλήσει όμως και για όσους ψηφίζουν τονίζοντας: «Ψηφοφόροι είναι πολλά μικρά κορίτσια, τα οποία εξολοθρεύουν τις κοπέλες που συμμετέχουν στο παιχνίδι κι αυτό είναι αδικία. Καμιά φορά, σκέφτομαι να ''θάψω'' κανέναν για να πάρει ψήφους».

Δηλώνει επίσης ότι βαριέται όλη αυτή τη συζήτηση για το «εφήμερο» μέλλον των παιδιών των ριάλιτι και τονίζει ότι «για όλους κάποια στιγμή κλείνουν τα φώτα».  Δεν βγάζει μάλιστα απ’ έξω ούτε τον εαυτό του επισημαίνοντας: «Του χρόνου μπορεί να μου πετάξουν μαύρο και να εξατμιστώ. Και στους μεγαλύτερους σταρ έχει συμβεί αυτό»......


Ο Mr «Βράδυ» μιλά και για την Έλλη Κοκκίνου που είναι μαζί του στην κριτική επιτροπή και την χαρακτηρίζει αποκάλυψη. «Για μένα η Έλλη ήταν εξ αρχής αποκάλυψη», λέει και προσθέτει: «Ήταν άνετη. Είναι μια όμορφη γυναίκα που γράφει στο φακό. Δεν κομπλάρει».

Τώρα σε ότι αφορά τα παιδιά του και αν θα τα άφηνε να πάνε σε ριάλιτι ο Π. Κωστόπουλος λέει ότι «αν τα παιδιά του είναι 20 χρονών θα κάνουν αυτό που θέλουν». Και προσθέτει: «Δεν μπορείς να πεις κάτι στα παιδιά. Το πολύ - πολύ να μου πουν: “Δεν μας χ*ζεις ρε μπαμπά”. Θα ήταν γελοίο 20 χρονών να τους πω τι θα κάνουν».

Μιλά τέλος και για το γενικό τηλεοπτικό τοπίο, ενώ παραδέχεται το άγχος του για την τηλεθέαση. «Σε όλο τον κόσμο τα νούμερα κοιτάνε οι άνθρωποι. Και όποιοι δεν κοιτάνε τα νούμερα είναι γελοίοι», λέει χαρακτηριστικά.
star

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου