Δευτέρα 16 Μαΐου 2011

Φώτης Σεργουλόπουλος Οι ερωτικές του επιλογές και το ενδεχόμενο ενός γάμου


Για την αντίδραση της μητέρας του σε όσα εξομολογήθηκε στην πολυσυζητημένη συνέντευξη που έδωσε στον Πέτρο Κωστόπουλο, για το ενδεχόμενο ενός γάμου, αλλά και για τη σκέψη υιοθεσίας ενός παιδιού που -όπως λέει -πέρασε κάποια στιγμή από το μυαλό του, μίλησε ο Φώτης Σεργουλόπουλος στο ένθετο «Radar» της εφημερίδας «Έθνος».....


«Η μητέρα μου δεν είχε κανένα πρόβλημα απολύτως» ξεκαθάρισε ο 47χρονος παρουσιαστής σχετικά με την απόφασή του να μιλήσει ανοιχτά στο «Βράδυ» για την προσωπική του ζωή: «Και ξέρεις κάτι; Έμειναν πολύ σε αυτά τα της σεξουαλικής προτίμησης, ενώ εγώ ήθελα να τονίσω ότι καλό είναι να κάνουμε αυτό που πραγματικά θέλουμε στη ζωή μας και να μη βλέπουμε τον χρόνο να περνάει χωρίς να κάνουμε αυτά που ονειρευτήκαμε. Ο άνθρωπος πρέπει να είναι ελεύθερος και να μην υπακούει σε κανένα κοινωνικό πρόσταγμα το οποίο εναντιώνεται σε αυτό που πραγματικά είναι. Και να μην λέμε ψέματα, είναι τρομερά ψυχοφθόρο» συνέχισε.

«Το ότι εγώ παραδέχθηκα τη σεξουαλικότητά μου δεν σημαίνει ότι πρέπει να το κάνουν όλοι. Ο άλλος μπορεί να μην έχει τη δύναμη να το κάνει ή στην τελική να μη γουστάρει» εξήγησε αργότερα, ενώ μετά από σχετική ερώτηση αποκάλυψε ότι έχει σκεφτεί να υιοθετήσει ένα παιδί: «Είχα σκεφτεί να το κάνω πριν από τρία χρόνια και είχα μπει στη διαδικασία να το ψάξω, τελικά όμως το πήρα πίσω για προσωπικούς μου λόγους» είπε.

Τέλος, ο Φώτης Σεργουλόπουλος μίλησε και για τους γάμους μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών: «Από τη στιγμή που δύο άνθρωποι είναι μαζί για πολλά χρόνια και θέλουν να έχουν κοινή ζωή, είναι δικαίωμά τους να είναι μαζί και η πολιτεία πρέπει να το υποστηρίξει» δήλωσε και όταν ρωτήθηκε αν ο ίδιος θα σκεφτόταν κάποια στιγμή να παντρευτεί, απάντησε γελώντας: «Δεν ξέρω, δεν το έχω σκεφτεί. Είμαι πολύ μικρός ακόμα!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου