Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Ναταλία Γερμανού:Στον έρωτα δεν υπάρχει συνταγή!


Καλεσμένη ήταν η Ναταλία Γερμανού στο πρωινό του ΑΝΤ1 ,με πολύ ευχάριστη διάθεση.Οι παρουσιαστές της εκπομπής την στόλισαν με κοπλιμέντα ως προς το ρόλο της παρουσιάστριας , την ομορφιά και την εξυπνάδα που διαθέτει. Δεν παράβλεψε,φυσικά να συμβουλευτεί και την αστρολόγο Λίτσα Πατέρα που της είπε ότι τα επόμενα χρόνια θα έχει πολύ έμπνευση ως προς το δημιουργικό κομμάτι της σύνθεσης.....
Η Ναταλία είπε στους παρουσιάστες ότι είχε ξεκινήσει και εκείνη απο τον ΑΝΤ1 όντας καστανή και της τέθηκε όρος για καριέρα να γίνει ξανθιά! Φάνηκε η αμοιβαία συμπάθεια μεταξύ παρουσιαστών και καλεσμένης λέγοντας ακόμη ότι παρόλο που είναι φίλοι στο facebook η Ναταλία είπε ότι προτιμάει τις επαφές τετ-α-τετ. Επίσης,είπε ότι : "θα μπορούσα να ερωτευτώ οποιονδήποτε μου έκανε κλικ.Είμαι υπερ του κεραυνοβόλου έρωτα,αλλά μου έχει τύχει να προκύψει κάτι ερωτικό με κάποιον φίλο.Στον έρωτα δεν υπάρχει συνταγή". Η συζήτηση για τον έρωτα γενικεύτηκε μεταξύ της παρέας και στο πλαίσιο αυτό είπε η Ναταλία : "για μένα κλειδί είναι ο σεβασμός ανεξάρτητα από το επάγγελμα.Η φράση :εγώ σε ξέρω καλύτερα από το καθένα είναι η αρχή του χωρισμού μου."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου