Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ευγενία Δημητροπούλου: «Με ρώτησαν αν πόνεσε το χαστούκι!»


Η Ευγενία Δημητροπούλου είναι πολύ νέα. Πρόσωπο φωτεινό, μάτια μεγάλα και καθαρά, αφοπλιστικό χαμόγελο. Όμορφο κορίτσι και προσγειωμένο. Η αφορμή της συζήτησής είναι ο ρόλος της Άννας που υποδύεται στο «Νησί». - Τι σας λέει ο κόσμος που σας συναντά στον δρόμο;
«Θα σας πω κάτι πολύ γλυκό που συνέβη τις προάλλες στον φούρνο όπου πήγα να ψωνίσω. Με πλησίασε μια κυρία πολύ ευγενική και με ρώτησε: “Πόνεσε το χαστούκι, κορίτσι μου;”. Μου μιλούν και τους κάνει εντύπωση το ότι τους χαμογελώ και τους μιλώ γλυκά. Είναι ευχάριστο για μένα όλο αυτό».

- Εκτιμάτε ότι ανέβηκαν οι «μετοχές» σας μετά τον ρόλο της Άννας και της νεαρής Αλέξις;
«Σίγουρα για μένα αυτό ήταν ένα πολύ σημαντικό βήμα. Υποδύθηκα δύο ρόλους σε μια τόσο σπουδαία παραγωγή. Αλλά δεν πρέπει να μένω σε αυτό. Ψάχνω το μετά. Το ότι έκανα το “Νησί” δεν σημαίνει ότι θα σταθώ σε αυτό και όλα εντάξει. Μου ήλθαν όμως αρκετές προτάσεις μετά».
- Ποιο ήταν το σημαντικότερο όφελος τελικά;
«Οι εμπειρίες που αποκόμισα και οι συνεργασίες. Θα δούλευα ξανά με όλους τους συναδέλφους μου με πολύ μεγάλη χαρά. Νομίζω ότι αυτά που πήρα σε επίπεδο προσωπικό αλλά και επαγγελματικό, βλέποντας τους άλλους να παίζουν, ήταν πολύ σημαντικά για μένα• θα με βοηθήσουν».
- Ο ρόλος σας ήταν ερωτικός. Όλοι το επισημαίνουν και έχουν προκληθεί αρκετές συζητήσεις επάνω σε αυτό. Σας έγιναν προτάσεις να κάνετε αισθησιακές φωτογραφίσεις;
«Όπως καταλαβαίνετε, μου έγιναν πολλές προτάσεις για εμφανίσεις και συνεντεύξεις. Έχω πει πολλά “όχι”. Δεν μπορώ να πάω παντού. Μου έγιναν προτάσεις για σέξι φωτογραφίσεις, στο πλαίσιο που θα μπορούσα εγώ να κάνω. Δεν θα έκανα ποτέ σέξι φωτογράφιση. Ο ρόλος της Άννας έχει έντονο το ερωτικό στοιχείο. Δεν έχω πρόβλημα να ποζάρω αλλά ο ρόλος είναι κομμάτι της δουλειάς μου. Το να φωτογραφηθώ σέξι δεν έχει νόημα γιατί δεν είμαι μοντέλο. Έχω επιλέξει να μην κάνω κάτι τέτοιο».
Πηγή: Βήμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου