Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Ηλίας Λαδάς μιλάει στο TvStory για τα παιδικά του χρόνια,το Dancing With The Stars, την Ευγενία και την Ελεονώρα !


Για άλλον ένα ακόμη χρόνο εμφανίζεται κάθε Κυριακή στον Ant1 και την εκπομπή ”Dancing with the stars” O Ηλίας Λαδάς, σε μία αποκλειστική συνέντευξη στο TvStory και τον Βασίλη Πανουργιά, μας μιλάει για το “dancing” και για όλα όσα κάνει αυτή την περίοδο στην ζωή του !


    TvStory:Ηλία, μίλησέ μας λίγο για εσένα..Για τα παιδικά σου χρόνια.. Ήθελες από μικρός να γίνεις χορευτής ; Πώς προέκυψε αυτό ;

   Ηλίας:Μου άρεσε πάντα ο χορός από μικρός, απλά το κίνητρο μου δόθηκε όταν ήμουν 15 χρονών και μετά από μια ταινία με Salsa αποφάσισα να βρω μια σχολή χορού και να ξεκινήσω. Ήταν δύσκολα τότε γιατί ο χορός δεν ήταν τόσο διαδεδομένος όπως τώρα, και κανένας από την οικογένειά μου ασχολούνταν με αυτό.
   

Περνάμε στο κεφάλαιο του dancing.. 

    TvStοry:Πες μας λίγα λόγια για το dancing with the stars.. Πώς σου φαίνεται σαν show ; Πώς προέκυψε η συμμετοχή σου σε αυτό ;

 Ηλίας:Το Dancing With The Stars είναι ένα από τα πιο μεγάλα show στον κόσμο με τεράστια επιτυχία όπου και να γίνεται. Εγώ προσωπικά το ήξερα χρόνια νωρίτερα από τις ΗΠΑ και το παρακολουθούσα ανελλιπώς. Είχα όμως στο μυαλό μου, εάν ποτέ γίνει στην Ελλάδα θα ήθελα να πάρω μέρος γιατί η Ελλάδα είναι η χώρα που μεγάλωσα και έχω όλους τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Όταν λοιπόν πληροφορήθηκα πως γινόταν οντισιόν για το show στην Αθήνα, πήρα λοιπόν το αεροπλάνο και ήρθα.....

      TvStory:Σε γνωρίσαμε πέρυσι σαν παρτενέρ της Ευγενίας Μανωλίδου. Πώς ήταν η συνεργασία σας ; 
  
Ηλίας:Η συνεργασία με την Ευγενία ήταν πάρα πολύ καλή και πιστεύω ότι βγάλαμε ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
TvStory:Έμεινες ικανοποιημένος από το περσινό αποτέλεσμα; Όλοι λέγαν ότι ήσασταν φαβορί και ότι θα νικούσατε, παρ' όλα αυτά κατακτήσατε την 3η θέση..


Ηλίας:Έτσι γίνεται πάντα με το Dancing With The Stars ... τον τελευταίο λόγο τον έχει ο κόσμος που ψηφίζει οπότε δεν μπορεί κανείς να πει πως κάποιος είναι φαβορί. Σίγουρα κάποια χορευτικά ζευγάρια μπορεί να είναι πιο δυνατά από άλλα, αλλά αυτό μετράει το 50% του αποτελέσματος.
 
     TvStory:Φέτος, είσαι ο παρτενέρ της Ελεονώρας Μελέτη ! 
Πώς περνάτε στις πρόβες ; Μαθαίνει εύκολα η Ελεονώρα ; 

Hλίας:Η Ελεονώρα είναι μια φανταστική παρτενέρ για εμένα. Δουλεύει όσο χρειαστεί στις πρόβες, με εμπιστεύεται σε ότι τις λέω πάνω στον χορό της και έχει μια πολύ καλή προσωπικότητα. Μαθαίνει γρήγορα και θυσιάζει πολλά από την προσωπική της ζωή για να είναι εκεί.

      
       TvStory:Πόσες ώρες την ημέρα κάνετε πρόβες για να είστε έτοιμοι κάθε Κυριακή ; 
Ηλίας:Κάθε εβδομάδα είναι διαφορετική. Ανάλογα με τον χορό δίνουμε περισσότερο ή λιγότερο χρόνο σε πράγματα που χρειάζεται βοήθεια η Ελεονώρα. Σε κάθε άνθρωπο ταιριάζουν κάποιοι χοροί και ίσως δυσκολεύονται σε κάποιους άλλους. Κατά μέσο όρο θα έλεγα από 3 έως 6 ώρες την ημέρα.

     TvStory:Ποιά είναι η σχέση σας με την Ελεονώρα ; Πολλοί λένε ότι τα έχετε..Ισχύει ;
Ηλίας:Δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Υπάρχει πολύ καλή χημεία μεταξύ μας η οποία διευκολύνει πολύ και τον χορό μας.

     TvStory:Θεωρείς ότι είστε φαβορί ; Θα ήθελες να είσαι ο νικητής του Dancing With The Stars 2 ;

  Ηλίας:Θα είμαι ειλικρινής , δεν θεωρώ κανέναν φαβορί σε αυτό το show. Βέβαια όπως είπα και πιο πάνω, υπάρχουν ζευγάρια που χορευτικά μπορεί να είναι πιο δυνατά ή και ζευγάρια τα οποία είναι πολύ αγαπημένα στον κόσμο. Το τελικό 50% - 50% έρχεται από το συνδυασμό και των δύο.

    TvStory:Αυτόν τον καιρό εκτός από το Dancing With The Stars ασχολείσαι με κάτι άλλο ; Έχεις κάποια δική σου σχολή χορού ;

Ηλίας:Αυτόν τον καιρό όσος χρόνος μου απομένει μετά από τις πρόβες διδάσκω μερικά μαθήματα ιδιωτικά χορού σε κόσμο που ενδιαφέρεται. Είναι πολύ λίγος ο ελεύθερος χρόνος οπότε προσπαθώ να τον εκμεταλλευτώ όσο μπορώ πιο σωστά.

Τον ευχαριστούμε πολύ και του ευχόμαστε πάντα επιτυχίες!

Του Βασίλη Πανουργιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου