Κυριακή 3 Ιουλίου 2011

Νίκος Χατζηνικολάου: «Στο δελτίο του Alter είμαι πολύ ελεύθερος»


 Πώς αντιμετωπίζει τις κόντρες που δημιουργούνται με τους σχολιαστές-δημοσιογράφους, κατά τη διάρκεια του δελτίου ειδήσεων, ο Νίκος Χατζηνικολάου και ποια είναι η πραγματική του σχέση μαζί τους; «Ορισμένοι μου τη βιδώνουν (γέλια). Δεν γνωρίζω από πριν τι θα πουν και αυτή είναι και η συνταγή της επιτυχίας του Alter: το ότι δεν κάνουμε σενάριο πριν. Στη σύσκεψη που προηγείται του δελτίου δεν λέει ο καθένας τι θα σχολιάσει, λέμε ποιο θέμα θα σχολιάσει. Ε, εκεί καμιά φορά ο Κώνστας με κάνει τούρμπο, τι να κάνουμε τώρα; Και, πρόσεξε, ο Χρήστος είναι φίλος μου καλός. Δηλαδή κάνουμε παρέα… Μετά τη «σφαγή» στον αέρα δεν γίνεται τίποτε. Άμα είμαστε πολύ βιδωμένοι, βριζόμαστε και στις σκάλες και … ε, μετά από λίγο γελάμε… Στο δελτίο του Alter είμαι πολύ ελεύθερος. Και στο Mega ήμουν ελεύθερος για πολλά χρόνια. Τον τελευταίο χρόνο άρχισαν να υπάρχουν οι παρεμβάσεις που με οδήγησαν στην έξοδο».
Πηγή: Downtown
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου