Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Μ. Συνατσάκη: «Θα προτιμούσα να είναι ο γάμος μου ένα μεγάλο πάρτι»



Για τη συνεργασία της με τον ΑΝΤ1, την πολύχρονη ψυχοθεραπείας που έχει κάνει και το ενδεχόμενο να παντρευτεί μια μέρα στο μέλλον μίλησε η Μαίρη Συνατσάκη στο ένθετο Real Life της εφημερίδας Real News. Για τη μέχρι τώρα πορεία της στον ΑΝΤ1 αλλά και το MAD η νεαρή παρουσιάστρια δήλωσε: «Με τον ΑΝΤ1 υπάρχει μια μεγάλη συμπάθεια και διάθεση να συνεχίσουμε τη συνεργασία μας, όμως δεν γνωρίζω ακόμη τι θα γίνει. Με το Mad θα συνεχίσω κανονικά, με κάποιες μικρές αλλαγές στην εκπομπή. Εξάλλου, είναι και μια σταθερή, αγαπημένη σχέση, που κρατάει από το 2005. Το Mad με έχει βοηθήσει πάρα πολύ να εξελιχθώ. Ήταν πραγματικό σχολείο για μένα». Έχοντας πάρει πλέον το πτυχίο της στην Ψυχολογία η Μαίρη Συνατσάκη παραδέχτηκε: «Έχω κάνει ψυχοθεραπεία και συνεχίζω εδώ και επτά χρόνια.
Ο λόγος που με οδήγησε σε αυτό ήταν κάποιες κρίσεις πανικού στα 18 μου, τις οποίες δεν μπορούσα να ξεπεράσω μόνη μου. Δεν θεωρώ ταμπού την ψυχοθεραπεία, με τρελαίνει όταν ακούω πως είναι μόδα των επωνύμων να παραδέχονται πως κάνουν ψυχοθεραπεία». Ακόμα, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη σχέση που διατηρεί εδώ και αρκετό καιρό με τον Μύρωνα Στρατή. Δήλωσε ερωτευμένη και πιο συγκεκριμένα είπε: «Αυτό το συναίσθημα με ολοκληρώνει και θεωρώ πως είναι ό,τι πιο σημαντικό να νιώθεις ερωτευμένος. Σε κάνει να νιώθεις πλήρης» ενώ λίγο αργότερα σχετικά με το ενδεχόμενο να παντρευτεί στο μέλλον σχολίασε: «Έχω κάνει μακροχρόνιες σχέσεις στη ζωή μου και μου αρέσει η συμβίωση. Αν βρεθώ σε αυτή τη θέση, θα γελάσω πολύ, θα μου φανεί αστείο όλο αυτό, το να περιμένουν όλοι να δουν αν θα πατήσω το πόδι του γαμπρού, το ρύζι που θα μου πετάνε? Είναι μια παράδοση που την αντιλαμβάνομαι, αλλά ίσως αν γίνει σαν ένα μεγάλο πάρτι να είναι πιο κοντά σε μένα και θα το προτιμούσα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου