Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Παναγιώτης Τσακαλάκος: «Είμαι πολύ αυστηρός και με τον εαυτό μου και με τους ανθρώπους γύρω μου»


 «Είμαι πολύ αυστηρός και με τον εαυτό μου και με τους ανθρώπους γύρω μου. Τους κοντινούς μου ανθρώπους τους επέλεξα γιατί ταιριάζουν και με τα κριτήριά μου» δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του ο νικητής του Greek Idol, Παναγιώτης Τσακαλάκος. «Οπότε όσο αυστηρός είμαι εγώ με τους φίλους μου είναι και οι φίλοι μου μαζί μου. Οι φίλοι μου είναι επιλογή μου και είναι μετρημένοι. Δεν τους αλλάζω με τίποτα, είναι η βάση μου» δηλώνει και συνεχίζει αναφορικά με το talent show: «Το worst case scenario για μένα είναι να μην περάσω από τους 15 στους 10. Από εκεί μια πέρα γνώριζα ότι ο πατέρας μου θα ερχόταν στην Ελλάδα στις 5 Μαΐου και ήθελα να επιβιώσω μέχρι τότε μήπως και ερχόταν σε κάποιο live να με δει»....

Πηγή: Downtown

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου