Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Σίσσυ Χρηστίδου «Δεν βγήκα να κάνω μαθήματα δημοσιογραφίας!»


 Η απάντηση που έδωσε τελικά μέσω του λογαριασμού της στο Twitter η Σίσσυ Χρηστίδου -με αφορμή τον τίτλο του εξωφύλλου της συνέντευξής της στο περιοδικό Nitro- δεν αφορούσε τα σχόλια του Δημήτρη Καμπουράκη, αλλά τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκαν το θέμα κάποιες συγκεκριμένες εκπομπές.

Η  30χρονη παρουσιάστρια, μιλώντας τηλεφωνικά στην εκπομπή «Πολύ Μπλα-Μπλα», εξήγησε:
«Θεωρώ ότι δεν είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα όσο τα παρουσιάζετε, αλλά επειδή έχει πάρει μια έκταση που έχει ξεφύγει από τον δικό μου έλεγχο και εμφανίζονται κόντρες που ποτέ δεν υπήρξαν-και θα αναρωτιέται και πάλι ο κύριος Καμπουράκης ποια είναι αυτή με την οποία έχω κόντρα- θέλω να πω κάτι. Αυτό που είπα στο Twitter ισχύει. Βγήκα στον αέρα τώρα, γιατί αφορά ένα πολύ ευαίσθητο θέμα, τους ανθρώπους που παλεύουν για κάποια πράγματα. Θεωρώ ότι είναι πολύ σημαντικό και εννοώ τους δημοσιογράφους που το έκαναν θέμα. Και δεν εννοώ τον κύριο Καμπουράκη, δεν τον εννοούσα ποτέ. Αυτό που είπε ο ίδιος το έμαθα χθες από το «TV Weekend». Δεν ήταν απάντηση σε εκείνον. Αφορούσε δημοσιογράφους και εκπομπές που παρουσίασαν τη συνέντευξη αυτή με τον τίτλο αυτό».

Αμέσως μετά συνέχισε: «Ο τίτλος που έβαλε το περιοδικό, και καλά έκανε στην τελική, είναι συμπέρασμα του δημοσιογράφου και μόνο. Όπως όλοι γνωρίζετε, για να μπει ένα δικό σου σχόλιο στο εξώφυλλο, πρέπει να το έχεις πει. Η μόνη ατάκα που έχω πει εγώ και αφορά τη λέξη celebrity είναι “τι celebrity μωρέ, στην Ελλαδίτσα μας;” » κλαι συνεχίζοντας:«Βγήκα να μιλήσω γιατί κυρίως πήρα feedback  από τον κόσμο ότι όντως έχω πει κάτι τέτοιο. Θεωρώ ότι είναι τρομερά παρεξηγήσιμο και θα ήμουν τρομερά ηλίθια να το πω εγώ αυτό. Ακόμα και κάποιος που μπορεί να το εννοούσε αυτό(ότι είναι celebrity) δεν θα τολμούσε να το πει. Αν είναι δυνατόν! Είμαι κάποια χρόνια σε αυτή τη δουλειά, δεν βγήκα να κάνω μαθήματα δημοσιογραφίας σε κανέναν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου