Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Aποστόλης Τότσικας «Φλερτάρω με την ιδέα να γίνω μπαμπάς»


 Τον πρώτο του κωμικό πρωταγωνιστικό ρόλο ανέλαβε ο 28χρονος ηθοποιός και έτσι τον χειμώνα θα τον βλέπουμε στη νέα family comedy του Mega «Σπίτι μου σπιτάκι μου» με γονείς τη Μαρία Καβογιάννη και τον Θοδωρή Αθερίδη. Επιπλέον στη νέα δουλειά του ο Αποστόλης Τότσικας βρίσκεται παντρεμένος με παιδί. Ο ίδιος ανυπομονεί για την έναρξη των γυρισμάτων του αλλά και για τη γνωριμία του με την τηλεοπτική του κόρη. Αλήθεια φαντάζεται στην πραγματικότητα τον εαυτό του ως μπαμπά; Απαντάει και γι’ αυτό στο Υupi....


Ποιος είναι ο ρόλος σου λοιπόν στη νέα κωμική σειρά του Mega;
Υποδύομαι τον Δημήτρη ο οποίος είναι παντρεμένος με την Άννα κι έχουν μια κόρη. Έχει σπουδάσει οικονομικά, αλλά δεν μπορεί να βρει δουλειά. Δεν είναι καθόλου τεμπέλης κι είναι έντιμος. Ωστόσο η γυναίκα του τον πιέζει. Εκείνη έχει δουλειά, έχει λεφτά και μιλάει εκ του ασφαλούς. Ανυπομονώ να ξεκινήσουν τα γυρίσματα.

Πρώτη φορά θα σε δούμε σε κωμωδία.
Είχα γυρίσει δυο επεισόδια για τη σειρά «Ο πόλεμος των άστρων» και φαίνεται ότι κέρδισα το στοίχημα. Η Ρένα Ρίγγα έχει γράψει ένα πολύ ωραίο σενάριο. Αν και κανονικά θα έπρεπε να αγχώνομαι, αισθάνομαι πολύ ωραία. Μου έχει γράψει και πολύ ωραίες ατάκες η αλήθεια είναι.

Ωστόσο πρώτη φορά επίσης θα σε δούμε τηλεοπτικά ως μπαμπά.
Ναι. Μου έχουν πει ότι τα δυο παιδάκια της σειράς είναι απίστευτα πλασματάκια. Όταν έχεις σκηνές με παιδιά το θέμα είναι να καταφέρεις να δημιουργήσεις χημεία. Είναι ωραίο μάθημα για έναν ηθοποιό να έχει γύρισμα με παιδιά τα οποία μπορεί να σου βάλουν και τα γυαλιά.

Έχεις φανταστεί τον εαυτό σου να ζει αυτόν τον ρόλο;
Μου αρέσουν τα παιδιά αλλά δεν μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι σε πέντε ή δέκα χρόνια θα έχω τα δικά μου. Φλερτάρω με την ιδέα αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά.

Έχει αποδειχθεί ότι οι τηλεθεατές αγαπούν τις οικογενειακές κωμωδίες. Αισθάνθηκες ασφάλεια και είπες το ναι;
Λέω ναι όταν κάτι μου αρέσει και μπορώ να το υποστηρίξω. Μεγάλο ρόλο έπαιξε το σενάριο που έχει γράψει η Ρένα Ρίγγα.


«Σπίτι μου σπιτάκι μου»
Καλώς εχόντων των πραγμάτων στις αρχές της επόμενης εβδομάδας αναμένεται να ξεκινήσουν τα εξωτερικά γυρίσματα της κωμικής σειράς με σκηνοθέτη τον Σπύρο Ρασιδάκη. Στη family comedy της Ρένας Ρίγγα το πρωταγωνιστικό ζευγάρι είναι η Κατερίνα (Μαρία Καβογιάννη) με τον Ηλία (Θοδωρής Αθερίδης). Έχουν τρία παιδιά, τον Δημήτρη (Αποστόλης Τότσικας), τον Κώστα (Θανάσης Τσαλταμπάσης) και την Αλεξάνδρα (Νίκη Αναστασίου). Τη σύζυγο του Αποστόλη Τότσικα, την Άννα, θα υποδυθεί η Άννα Μενενάκου. Ο Χρήστος Σπανός (Περικλής) θα ενσαρκώσει τον ρόλο του συζύγου της Αλεξάνδρας. Στη σειρά παίζουν επίσης η Τζένη Θεωνά και η Ζώγια Σεβαστιανού. Τα πράγματα θα έρθουν έτσι στη ζωή των τριών παιδιών που θα αναγκαστούν να επιστρέψουν στο πατρικό τους.

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου