Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Λάκης Γαβαλάς: «Δεν είμαι ο απατεώνας που κάνει περιουσία και φουντάρει την εταιρεία»



Πριν από έναν χρόνο, και ενώ τα μαύρα σύννεφα είχαν αρχίσει να εμφανίζονται πάνω από τις λαμπερές επιχειρήσεις του χωρίς όμως ακόμη αυτό να έχει γίνει ευρέως γνωστό, ο Λάκης Γαβαλάς έκανε μια δήλωση σε αποκαλυπτική συνέντευξή του. «Ποτέ δεν εκμεταλλεύτηκα τη δημοσιότητα και το όνομά μου εναντίον των εργαζομένων μου....
Ναι, κατάφερα να κάνω γνωστές τις μάρκες, τις δουλειές, το όνομά μου και να κάνω απίστευτους τζίρους με τα προϊόντα που εισάγω από το εξωτερικό. Το στιλ μου με βοήθησε. Όμως έτσι κατάφερα να δημιουργήσω μια κερδοφόρα εταιρεία, με καλοπληρωμένο προσωπικό και υπέροχες εγκαταστάσεις. Δεν είμαι ο απατεώνας που κάνει προσωπική περιουσία και φουντάρει την εταιρεία, αδιαφορώντας για τους εργαζομένους και την τύχη τους». Τώρα ο σχεδιαστής αν και περνάει δύσκολες στιγμές στα επαγγελματικά του, παλεύει να βγει νικητής και να αντιστρέψει μόνο προς το θετικό το κλίμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου