Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Katherine Jackson : "Δεν έχω στοιχεία για συνωμοσία για να σκοτώσουν τον Michael"



H Katherine Jackson υποστήριξε πως δεν έχει κανένα απολύτως στοιχείο που να αποδεικνύει ότι υπήρξε συνωμοσία  από ανθρώπους που είχαν σχέση με τον Michael Jackson Estate για να σκοτώσουν  τον τραγουδιστή.
Αρκετοί μέχρι τώρα, συμπεριλαμβανομένης της LaToya Jackson, έχουν υποστηρίξει πως υπήρξε μια συνωμοσία για να σκοτώσουν  τον Michael...

Η Katherine  δήλωσε :«Είναι φυσικό για τους ανθρώπους που αγάπησαν τον Michael, συμπεριλαμβανομένων των μελών της οικογένειας, να έχουν υποψίες για τις συνθήκες γύρω από τον πρόωρο θάνατο του . Μέχρι στιγμής δεν έχω ούτε ένα στοιχείο  που να αποδεικνύει  ότι οποιοσδήποτε που συνδέεται με την περιουσία του Michael συνωμότησε για να τον σκοτώσει.Εάν  τέτοιες ενδείξεις έρθουν  ποτέ στην αντίληψή μου θα είμαι η πρώτη  που θα φέρει τα στοιχεία αυτά στο φως. Κανείς δεν αγαπούσε τον Michael περισσότερο από ότι τον αγάπησα εγώ, αλλά κανείς δεν πρέπει να κατηγορηθεί ψευδώς, όπως ο Michael για ένα έγκλημα που δεν είχε διαπράξει.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου