Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Η Ke$ha γίνεται rocker!



Η Ke$ha αποκάλυψε ότι ήδη βρίσκεται σε μεγάλη δημιουργική έξαρση για την ηχογράφηση του νέου της album, follow-up του “Animal”  που κυκλοφόρησε το 2010.
Σε συνέντευξη της στο Digital Spy, δήλωσε ότι τα νέα της τραγούδια είναι πλέον… αμέτρητα: «Έχω γράψει πάρα πολλά τραγούδια, κάποια μπορεί να διαρρεύσουν και να μην  θυμάμαι καν ότι τα έχω γράψει.  Τα τραγούδια έχουν να κάνουν με τις τρελές εμπειρίες μου ταξιδεύοντας ανά τον κόσμο. Έχω τουλάχιστον 200 έτοιμα τραγούδια. Δεν υπάρχει κάποιο έτοιμο album, αλλά αυτό μπορεί να συμβεί πολύ σύντομα.»

Αλλά τι συμβαίνει με τις μουσικές επιρροές του νέου της album: «Ο νέος μου δίσκος θα είναι πειραματικός. Σίγουρα θα υπάρχουν «βρώμικες» κιθάρες και το blues στοιχείο θα είναι πολύ φανερό. Τον τελευταίο καιρό ακούω πολύ Led Zeppelin, AC-DC και δεν μπορώ να βγάλω από το πικάπ μου τον δίσκο “Idiot” του Iggy Pop. Επίσης τον τελευταίο καιρό παίζω αρκετά ηλεκτρική κιθάρα και θα ήθελα πολύ να βγάλω αυτές τις μουσικές επιρροές πάνω στο νέο μου album.»
Η Ke$ha rocker! Μπορείτε να το φανταστείτε αυτό;;

mtv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου