Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Sunny Μπαλτζή "Η Ελένη Μενεγάκη είναι ένας άγγελος"


 Για τη «σχέση» της με τον Γιάννη Λάτσιο, τις φήμες που τη θέλουν να παρουσιάζει από τη νέα τηλεοπτική σεζόν δική της εκπομπή στην τηλεόραση, αλλά και τη γνώμη που έχει  για την Ελένη Μενεγάκη, μίλησε στην κάμερα του «Super Star», η Sunny Μπαλτζή.

Για τα σενάρια που της χρεώνουν ότι έχει σχέση με τον Γιάννη Λάτσιο το τελευταίο χρονικό διάστημα, η γνωστή τραγουδίστρια είπε: «Με φέρνεις σε τρομερή αμηχανία...
Θέλω πω πως λυπάμαι πάρα πολύ που τα έφερε έτσι η ζωή, σε μια δύσκολη εποχή για την Ελλάδα και τα πολιτικά πράγματα, ένας βαθιά πολιτικοποιημένος άνθρωπος όπως εγώ, να πρέπει να απολογούμαι για στενές επαφές τρίτου τύπου». Αμέσως μετά πρόσθεσε πως «Είμαι ένας άνθρωπος που έχω κάνει πολλά πράγματα στη ζωή μου. Έχω παντρευτεί, έχω κάνει χωρισμούς, δεν νομίζω ότι έχω δώσει ποτέ δικαίωμα κι ούτε αφορά σε κανέναν η προσωπική μου ζωή». Όσο για τη «διαφορετικότητα» που έχουν οι δυο τους ως άνθρωποι και χαρακτήρες, αρκέστηκε στο να πει: «Δεν έχω να πω τίποτα απολύτως. Δεν το έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου. Το έχω πει, μιλάω με τα τραγούδια μου»....


Εδώ και λίγες μέρες, έχει ακουστεί πως από την ερχόμενη σεζόν η ίδια θα παρουσιάσει εκπομπή στην τηλεόραση. Τι είπε εκείνη γι’ αυτό; «Άκουσα ότι θα κάνω μουσική εκπομπή, πράγμα που δεν ισχύει. Γιατί αν κάνω εγώ μουσική εκπομπή θα κλείσουν πολλά μικρά μαγαζάκια με τους ίδιους και τους ίδιους και θα ακούσουμε αληθινή μουσική. Οπότε είναι περίπλοκο το θέμα. Μου έχουν γίνει όντως προτάσεις, σκέφτομαι πολύ μερικές από αυτές. Αν είναι να γίνει κάτι θα το μάθετε σύντομα», ενώ δεν παρέλειψε να δηλώσει πως αν χρειαστεί θα ζητήσει τη γνώμη του Γιάννη Λάτσιου γιατί εκείνος είναι ένας εξαιρετικός και καλλιεργημένος άνθρωπος.

Τέλος, δεν δίστασε να πει την άποψή της για την Ελένη Μενεγάκη: «Είναι πανέμορφη. Ένας άγγελος. Πολύ όμορφη. Μια εικόνα, χίλιες λέξεις. Η ομορφιά είναι μορφή ιδιοφυίας, ανώτερη μάλιστα, γιατί δεν χρειάζεται εξήγηση. Το είχε πει και ο Όσκαρ Ουάιλντ αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου