Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

Σ. Πούμπουρας: «Ίσως να υιοθετούσα ένα παιδί!»



Στο περιοδικό "DownTown" μίλησε ο Σάββας Πούμπουρας. Ο παρουσιατής, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο και για τη μεγάλγ αγάπη που έχει στα παιδιά. «Έχω πολλούς φίλους που έχουν παιδάκια. Τα μαζεύω στην παραλία όλα μαζί, κάνουμε κάστρα στην άμμο. Τρελαίνομαι να παίζω μαζί τους. Αυτό βέβαια, είναι βολικό, γιατί τα παιδιά δεν είναι δικά μου, που σημαίνει ότι κάποια στιγμή θα γυρίσω σπίτι μου και θα είμαι μόνος μου. Και όχι, για την ώρα δεν είναι μες στα σχέδιά μου το να κάνω οικογένεια. Έχω πολύ συγκεκριμένες αντιλήψεις για το θέμα των παιδιών. Υπάρχουν τόσα που δεν έχουν γονείς και βρίσκονται σε ιδρύματα. Ίσως να υιοθετούσα. Είμαι κατά της εγωιστικής αντίληψης του τύπου "το παιδί πρέπει να μου μοιάζει ή να συνεχίζω το γενεαλογικό δέντρο της οικογένειας". Αυτά τα παιδιά χρειάζονται αγάπη και μπορούν να δώσουν άλλη τόση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου