Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2011

Σπύρος Χαριτάτος Τι λέει για την "κόντρα" Καραμέρου-Μπαρμπαρίγου;




Δηλώσεις στην κάμερα της «Πρωινής Μελέτης» έκανε ο Σπύρος Χαριτάτος, εξαιτίας της «κόντρας» που έχει ξεσπάσει τις τελευταίες μέρες ανάμεσα στον πρώην συνεργάτη του, Γιώργο Καραμέρο και την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου.

Ο38χρονος δημοσιογράφος υποστήριξε πως δεν γνωρίζει τι έχει ειπωθεί τις τελευταίες μέρες από την πρώην συνεργάτιδά του στην εκπομπή «10 με 1 μαζί» την προηγούμενη τηλεοπτική σεζόν: «Δεν έχω δει τις δηλώσεις της Αργυρώς. Δεν έχω κάτι να σας πω. Είναι κάτι που εμένα δεν με αφορά. Ό,τι έχω εγώ να συζητήσω με πρώην συνεργάτες μου, το έχω συζητήσει ο ίδιος σε κλειστό φιλικό κύκλο και δεν νιώθω ότι έχω κάτι με κάποιον να λύσω ως εκκρεμότητα ή ως διαφορά. Θα ήταν αγενές από την πλευρά μου να βγω αυτή τη χρονική στιγμή και να σας πω κάτι που έχω επιλύσει προσωπικά. Και δεν έχω καμία διαφορά. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με κανέναν πρώην συνεργάτη μου, ώστε να μπορούμε σήμερα να το συζητάμε» δήλωσε.....


Ωστόσο, ο Γιώργος Καραμέρος λέγεται πως είπε ότι μερίδιο ευθύνης στην αποχώρηση της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου από την εκπομπή έχει και ο ίδιος ο Σπύρος Χαριτάτος: «Δεν μου έχει χρεωθεί τίποτα. Δεν πιστεύω ότι ένας πρώην συνεργάτης μου μπορεί να πει κάτι αρνητικό για μένα. Πρώτα απ' όλα γιατί με τους συνεργάτες μου, τους πρώην και τους τωρινούς, ό,τι έχω το λύνω στο τραπέζι. Και το έχω λύσει. Τις διαφορές μου τις λύνω επί τόπου, το έχετε ζήσει και στον τηλεοπτικό αέρα» ήταν η απάντηση του δημοσιογράφου.

Παρ' όλα αυτά, ο ίδιος δηλώνει πως η συνεργασία του με τον ΑΝΤ1 ήταν πολύ καλή και πως πέρασε πάρα πολύ καλά όσο διάστημα ήταν εκεί: «Αυτός ο κύκλος έκλεισε. Κρατάω τα καλύτερα. Τα δυσάρεστα αν υπήρξαν ήταν εμπειρίες ζωής, δεν τα αρνείσαι ποτέ και πας μπροστά. Συζητήσαμε από κοινού και αποφασίσαμε να πάρουμε μια ανάσα από την πολύχρονη συνεργασία μας. Και είμαστε μια χαρά. Δεν έχω κανένα παράπονο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου