Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011

Δούκισσα Νομικού- Μάρω Λύτρα Τα μυστικά της διατροφής τους



Διάσημες Ελληνίδες αποκαλύπτουν πώς διατηρούν τη γραμμή τους και το καλοκαίρι.

Φρούτα και κολύμβηση είναι ο συνδυασμός που ακολουθεί το καλοκαίρι και η Μάρω Λύτρα. «Σταματάω για δύο μήνες τους υδατάνθρακες – ψωμί και μακαρόνια. Πίνω τρία λίτρο νερό κάθε μέρα, τρώω συχνά μικρά γεύματα και καταναλώνω πολλά φρούτα, όπως πράσινα μήλα, καρπούζι και σταφύλι. Επίσης, τρεις φορές την εβδομάδα κάνω power plate και φροντίζω να κολυμπάω συχνά» αποκαλύπτει η 40χρονη τραγουδίστρια. «Βέβαια φροντίζω να γυμνάζομαι όλο τον χρόνο και να ακολουθώ μια ισορροπημένη διατροφή...
Τα συνδυάζω όλα, δε στερούμαι τίποτα, αλλά αποφεύγω τα γλυκά. Επίσης, φροντίζω το βραδινό μου να είναι ελαφρύ. Τρώω ό,τι έχω φάει το μεσημέρι, αλλά σε πιο μικρή ποσότητα. Πάντα όμως επιδιώκω η ώρα του δείπνου να είναι τρεις ώρες πριν κοιμηθώ».

Mε ύψος 1,75 και βάρος 55 κιλά, η Δούκισσα Νομικού παραδέχεται: «Το καλοκαίρι είμαι πάντα πιο χαλαρή με τη διατροφή μου, αλλά δεν κάνω ατασθαλίες. Αποφεύγω εντελώς τα τηγανητά. Τρώω συχνά σνακ, πίνω πολύ νερό και καταναλώνω πολλά φρούτα, με πιο αγαπημένο μου το καρπούζι το οποίο συνοδεύω με φέτα». Αν και δεν μπορεί να αντισταθεί στο παγωτό (ένα κάθε μέρα), είναι το μόνο γλυκό που επιτρέπει στον εαυτό της η 24χρονη παρουσιάστρια. Όπως τον χειμώνα έτσι και το καλοκαίρι, η μέρα της ξεκινάει πάντα με πρωινό, το οποίο θα είναι είτε γάλα με δημητριακά, είτε δύο φέτες ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα.

Ακόμα περισσότερα μυστικά διατροφής στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου