Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Χάρης Ρώμας «Δεν χωράω στην εκπομπή της Τατιάνας»



'Εχει γράψει τα πιο επιτυχημένα και εμπορικά σίριαλ στην τηλεόραση, αγαπάει το θέατρο, λατρεύει τους ανθρώπους και τις ιστορίες τους. Αυτές τις οποίες του αφηγούνται ή τις ζει.

Γιατί πιστεύετε ότι τα σίριάλ σας, ακόμη και έπειτα από πολλοστές επαναλήψεις, έχουν τόσο μεγάλη επιτυχία;
Γιατί έχουν μια αθωότητα, αλλά και μια καλή τεχνική. Έχουν έναν παιδικό αυθορμητισμό, μια αγνότητα, και όλο αυτό κερδίζει το κοινό...


Αυτό πιστεύετε ότι θα συνεχίσει να γίνεται και μετά τις 3 Οκτωβρίου, που θα κάνει πρεμιέρα η Ελένη Μενεγάκη στη μεσημεριανή ζώνη;
Εμένα προσωπικά δεν με αφορά αν θα είναι πρώτη η Ελένη ή οι δικές μου σειρές – παρόλο που είμαι ο δημιουργός τους. Την ίδια πρέπει να αφορά τι θα κάνει. Εμένα με καίνε αυτά που κάνω τώρα, όχι αν θα πάει καλά η Ελένη. Αυτά είναι μπούρδες! Άλλωστε, και οι δύο έχουμε γνωρίσει μεγάλες επιτυχίες και τα προϊόντα μας δεν συγκρίνονται. Όλοι αρέσκονται να δημιουργούν ίντριγκες σχετικά με την Ελένη, επειδή είναι μία σταρ της εποχής. Μετά τον κινηματογράφο, αντλούν σταρ ή ανθυποστάρ από την τηλεόραση, αλλά για μένα ο πραγματικός σταρ είναι η μειοψηφία – ίσως κάποιοι πρωταγωνιστές του θεάτρου. Τα υπόλοιπα είναι μια κατασκευή για να πουλάει ο Τύπος κάτι που μοιάζει με λαμπερό. .

Στο παρελθόν, μέσα από την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, είχαν ειπωθεί κάποια πράγματα για εσάς, όχι και τόσο καλά. Σήμερα, θα πηγαίνατε καλεσμένος στην εκπομπή της;
Όχι, βέβαια! Αλλά για άλλο λόγο: επειδή δεν μου αρέσει. Δεν χωράω στην εκπομπή της. Για να μπορέσω να προμοτάρω τη δουλειά μου, δίνω ορισμένες συνεντεύξεις: στη Μενεγάκη, στη Μελέτη, στον Λιάγκα με τη Σκορδά... Το κάνω γιατί είναι μέρος της δουλειάς μου. Από εκεί και πέρα, είναι αναμενόμενο και θλιβερό ότι πολύ λίγο τους αφορά το καλλιτεχνικό προϊόν, αλλά το σκάνδαλο που μπορεί να ξεσπάσει από μία λέξη που μπορεί να σου ξεφύγει.

Επομένως, φοβάστε να πάτε στηνεκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, για να μην εκτεθείτε;
Όχι, δεν αισθάνομαι πουθενά εκτεθειμένος. Απλά, είναι μερικά πράγματα, που δεν ανέχομαι να κάνω. Δεν τα επιτρέπω στον εαυτό μου.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου