Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

Έλλη Κοκκίνου: «Ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου»



Ανανεωμένη και διανύοντας την καλύτερη περίοδο στην επαγγελματική αλλά και στην προσωπική της ζωή εμφανίστηκε η Έλλη Κοκκίνου στο Κολωνάκι, σε μια βραδιά αφιερωμένη στη μόδα. «Είναι από τα πιο ξεκούραστα καλοκαίρια που έσω πράσει στη ζωή μου. Οι διακοπές οι οικογενειακές μου είχαν λείψει. Μετά από έναν φορτωμένο χειμώνα πέρασα πάρα πολύ ωραία», ήταν τα λόγια της λαμπερής τραγουδίστριας στην κάμερα του Star.
«Όλα πάνε καλά» είπε η Έλλη, ενώ όταν ρωτήθηκε για την πιθανότητα να λύσει τις διαφορές της με τον κο Βασιλειάδη εξωδικαστικά, εκείνη επανέλαβε αυτό που μόλις είχε πει: «Όλα πάνε καλά. Δεν θα ήθελα να πω τίποτε άλλο», δήλωσε χαρακτηριστικά....

Η Ελλη Κοκκίνου όμως μίλησε και για τα επαγγελματικά της. «Εχω ακόμη κάποιες συναυλίες στην Ελλάδα, ακολουθεί το Λονδίνο, ενώ στην συνέχεια θα κάνω μια πολύ μικρή περιοδεία στην Αμερική με Δέσποινα Βανδή και Κώστα Καραφώτη, ενώ συζητώ και την συνεργασία του ερχόμενου χειμώνα».
Για μια ακόμη φορά δεν σχολίασε τίποτα από όσα λέγεται και γράφεται για την τωρινή της σχέση. «Δεν το έχω κάνει ποτέ και δεν θα το κάνω και τώρα. Απλά δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα από όσα βλέπω γιατί αυτό είναι αρχή μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου