Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Ευτύχης Μπλέτσας; «Ποτέ δεν βρέθηκα σε επίπεδο νευρικής ανορεξίας»



Για την περίοδο που είχε βρεθεί στα πρόθυρα της νευρικής ανορεξίας μίλησε ο Ευτύχης Μπλέτσας στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα», ενώ ζήτησε «συγνώμη» από τον κόσμο για την έκταση που πήρε το θέμα. «Θέλω να πω ένα συγνώμη γιατί όλη αυτή η ιστορία βγήκε με ένα τρόπο προς τα έξω που δεν ήταν σωστός και δεν φταίει κανένας άλλος, από εμένα. Ξέρεις όταν γράφεις κάτι στο Ίντερνετ μέσα από την καρδιά σου, πάει παντού. Δεν φταίει κανείς άλλος, μόνο εγώ» διευκρίνισε....

Ο Ευτύχης ξεκαθάρισε: «Ποτέ δεν βρέθηκα σε επίπεδο νευρικής ανορεξίας, ήμουν πάρα πολύ αδύνατος και δεν θα ’λεγα ότι ο λόγος ήταν ότι έκανα εξαντλητικές δίαιτες, επειδή έβλεπα τον εαυτό μου χοντρό, αλλά γυμναζόμουν πολύ, ήμουν όλη τη μέρα σε ένα τρέξιμο και δεν έπαιρνα διατροφικά τις θερμίδες που έπρεπε ενεργειακά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου