Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

Χριστίνα Πολίτη Το τέλος της «κόντρας» με τη Μανωλίδου



Αποχαιρετώντας «ένα value for money and soul καλοκαίρι», όπως λέει η ίδια, υποδέχεται το ΟΚ!, μαζί με τον 4χρονο γιο της, Άλεξ, στο σπίτι της στους Πεύκους Κρήτης.

Πώς ένιωσες στις 21 Ιουλίου που, έπειτα από μια σχετικά σύντομη απουσία, η legend στήλη σου Up Town επέστρεψε στο περιοδικό Down Town;
Τελικά ήταν legendary. Μου το έλεγε όλος ο κόσμος. Άσε που μερικοί δεν είχαν πάρει χαμπάρι πως δεν έγραφα πια εδώ. Πιστεύω πως έλειψα από το Down Town και μου έλειψε κι εμένα. Έχει έναν αυθορμητισμό, είναι φρέσκο και άμεσο. Μου ταιριάζει και πιστεύω πως η στήλη που κάνουμε τώρα είναι αυτή που με εκφράζει περισσότερο και δεν με καταπιέζει καθόλου, άρα είναι και καλύτερη από ποτέ....



Είσαι από τους ανθρώπους που κατόρθωσες να απενοχοποιήσεις την ιδιότητα του κοσμικογράφου, χρησιμοποιώντας την αισθητική, το χιούμορ, την άποψή σου και βέβαια τα πολλά χιλιόμετρα που έχεις διανύσει στα κοσμικά events όλα αυτά τα χρόνια. Ποιο είναι το μυστικό σου;
Δεν έχω κανένα μυστικό. Ήμουν ανέκαθεν «κορίτσι του κόσμου»! Γι’ αυτό έβαλα και το Uptown girl για στήλη και παίζω με το επίθετό μου ως Cosmopoliti. Δεν τρέχω πουθενά. Είμαι multitasking και δεν παίρνω ποτέ αυτά τα υπερφίαλα πράγματα για σοβαρά. Ούτε τον εαυτό μου. Αυτό μου έκατσε καλά και αυτό κάνω. «Κοσμικογράφος» ήταν ένας, ο Ζάχος, και στο εξωτερικό ο Τάκης Θεοδωρακόπουλος που τους περνάει όλους γενεές δεκατέσσερις. Εγώ είμαι ένα άλλο είδος ανταποκριτή και παρατηρητή. Όλα τα άλλα, όπως και οι αντιγραφές της στήλης μου ή της γραφής μου, είναι αστεία. Για να πετύχεις σε μία δουλειά, πρέπει να έχεις και το κατάλληλο πακέτο.

Τι μεσολάβησε και τη φετινή τηλεοπτική χρονιά δεν θα συνεχίσετε τη συνεργασία σας με την Ελένη Μενεγάκη;
Δεν έχει ειπωθεί κάτι τέτοιο και ακόμα δεν έχει αποφασιστεί τίποτα. Οι καιροί είναι περίεργοι και όλα τα σενάρια παίζουν. Αρκεί να είναι ευνοϊκά.

Η περσινή σου αντιδικία με την Ευγενία Μανωλίδου, ύστερα από τις στιλιστικές υποδείξεις σου, πώς έχει εξελιχθεί;
Νομίζω ότι είμαστε πολιτισμένες γυναίκες. Η Ευγενία, αφού με γνώρισε και είδε πως δεν είμαι αγενής, μου έδωσε τις ευλογίες της να γράφω ό,τι θέλω όταν «μου τη δίνει» στιλιστικά. Είναι πάντως πολύ πιο όμορφη, άμεση και απλή στο φυσικό απ’ ό,τι στη δημόσια εικόνα της.

Περισσότερα στο ΟΚ! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου