Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Δούκισσα Νομικού «Έφαγα μερικά χαστούκια!»



Για την εμπειρία της από την παρουσίαση στον «Όμορφο Κόσμο το πρωί», τη σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη, αλλά και για τις εκπομπές και τα τηλεοπτικά πρόσωπα μίλησε στο περιοδικό «TV Έθνος» της εφημερίδας «Έθνος της Κυριακής», η Δούκισσα Νομικού.

Η πρώτη της τηλεοπτική εμπειρία σε ζωντανή εκπομπή ήταν στον «Όμορφο Κόσμο το πρωί»: «Μέσα σε δυο χρόνια έμαθα πολλά, έφαγα μερικά χαστούκια, που με ταρακούνησαν λίγο. Έγιναν πολλά που με έκαναν κι εμένα να αλλάξω, να ωριμάσω. Μια χαρά ήταν εκείνη η περίοδος, απλώς τώρα είναι καλύτερα. Γιατί είμαι εγώ καλύτερα» δήλωσε. Η 26χρονη παρουσιάστρια-μοντέλο μετά από τρία χρόνια επέστρεψε ξανά στο «Lifestyle» του Alter: «Είπα το “ναι” γιατί είναι για μένα μια πρόκληση. Τώρα ουσιαστικά “ανταγωνίζομαι” τον ίδιο μου τον εαυτό» είπε και πρόσθεσε πως δεν προβληματίστηκε καθόλου για την απόφασή της αυτή, παρά τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει το συγκεκριμένο κανάλι...


Θεωρείται μια από τις πιο όμορφες και  σέξι γυναίκες της ελληνικής showbiz. Η ίδια πώς αισθάνεται; «Την πιο σέξι και θηλυκή πλευρά μου την ανακαλύπτω τελευταία. Αισθάνομαι και γυναίκα και κοριτσάκι και νοικοκυρά και… μανούλα (σ.σ. εννοεί το σκυλάκι της τον Τσόκο). Αισθάνομαι τα πάντα και ανάλογα ποιον έχω απέναντί μου, μεταμορφώνομαι!»

Η σχέση της με τον Χρήστο Χολίδη είναι σοβαρή και θα οδηγηθεί σύντομα στα σκαλιά της εκκλησίας; «Μια χαρά είμαστε, θα μου επιτρέψεις όμως να μη μπούμε σε τέτοιες λεπτομέρειες» ήταν η απάντησή της.

Ανάμεσα στις εκπομπές «Πρωινό Mou» και «Πρωινό ΑΝΤ1» ποια προτιμά; «Άδικη σύγκριση. Το ένα είναι δοκιμασμένο προϊόν και το άλλο τώρα ξεκίνησε. Ας τους δώσουμε μια ευκαιρία πριν τους κατακρίνουμε» είπε και πρόσθεσε πως επιμένει ελληνικά όσον αφορά τα σήριαλ: «Αρνούμαι πεισματικά να δω τα τούρκικα». Όσον αφορά την Ελένη Μενεγάκη και τη Νικολέτα Ράλλη υποστήριξε πως είναι "μενεγακική", αλλά και «η Νικολέτα είναι ανερχόμενο και ικανό κορίτσι». Τέλος, σχολιάζοντας την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου και το «Δέστε τους», δήλωσε: «Την Τατιάνα την προτιμώ μόνη της, παρά με την γυναικοπαρέα. Με τον Μουτσινά και την Ηλιάκη γελάω πολύ» είπε και έκανε μια καινούρια τηλεοπτική πρόταση: «Το ιδανικό θα ήταν Τατιάνα Στεφανίδου με Μουτσινά και Ηλιάκη!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου