Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Ηλίας Ψινάκης: «Ο έρωτας δεν έχει καμία θέση στη ζωή μου!»



Λίγες μέρες πριν από την πρεμιέρα της εκπομπής "Fab 5" όπου συμμετέχει ο Ηλίας Ψινάκης, μίλησε στο ένθετο "Real Life" για τη δύσκολη οικονομική κατάσταση που περνά η χώρα μας, τον έρωτα αλλά και το νέο του τηλεοπτικό εγχείρημα. Εξομολογείται πως αυτό το διάστημα είναι πολύ στεναχωρημένος, αλλά τον ενεργοποιεί το χιούμορ, ενώ δηλώνει πως, ανήκει στους ανθρώπους που συγχωρούν εύκολα, αλλά είναι πολύ εκδικητικός στην προδοσία....

Ο Ηλίας Ψινάκης μιλάει για τις δυσκολίες της χώρας μας, και για τα καθήκοντά του ως δημοτικός σύμβουλος: «Εγώ μπήκα σε αυτή την περιπέτεια όχι για να γίνω πλούσιος ή διάσημος. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να βοηθήσω τη χώρα μου, έστω κι αργά, γιατί κι εγώ- μη νομίζετε- ζούσα στην κοσμάρα μου. Πρόσφατα ξύπνησα, ταξίδευα, γλένταγα και περνούσα καλά. Αλλά έχω αποφασίσει να ζω στην Ελλάδα - ενώ η οικογένειά μου ζει στο εξωτερικό- με προσωπικές θυσίες σε οικονομικό επίπεδο».
Όσο για το εαν τον ενδιαφέρουν τα χρήματα; «Δεν με ενδιαφέρουν καθόλου τα χρήματα. Εγώ ποτέ άλλωστε δεν είχα χρήματα, αλλά η οικογένειά μου. Εγώ τη δουλειά την κάνω για την πλάκα. Και ειδικά αυτό, που είναι ένα προχωρημένο κόνσετπ που δεν έχει ξαναγίνει στην Ελλάδα, έχει όντως πολύ πλάκα».
Όσον αφορά τον έρωτα, τόνισε πως «δεν έχει καμία θέση (στη ζωή μου). Είναι για τους νέους ανθρώπους, τον απολαμβάνω ως θεατής όταν τον βλέπω στους γύρω μου. Πάντα κορόιδευα τους ανθρώπους σαν εμένα, με το ένα πόδι στον τάφο δηλαδή, που ερωτεύονταν και έκαναν ακρότητες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου