Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Ελένη Μενεγάκη:Πόσο κοστίζαν τα ρούχα που φορούσε στην πρεμίερα της εκπομπής της!



Η πολυσυζητημένη πρεμιέρα της μεσημεριανής Ελένης εγινε εχθές και η παρουσιάστρια προκάλεσε για πολλοστή φορά τα σχόλια συναδελφων δημοσιογραφων και τηλεκριτικών. Ωστόσο εγω κόλλησα με την πληροφορία που μου ανεδειξε εχθές η Μαρια Περδικέα στην απογευματινή εκπομπή που κάνουμε καθημερινά στον Αντέννα 9,72. " Ξέρεις τι φορούσε η Ελένη σήμερα" με ρώτησε η Μαρία στον αέρα της εκπομπής, " Ζακ Ποσέν αγάπη μου ήταν το λευκό στενό φόρεμα που επέλεξε η Ελενη και τα παπούτσια της Κριστιάν Λουμπουτίν το μοντέλο πιγκάλ" μου είπε όλο καμάρι, μια και η ίδια εχει κολλημα με τα ρούχα και την μόδα....
 
Εγω πάλι τον Ποσέν δεν τον ηξερα αλλά η εμπειρία μου εχει διδάξει οτι όπου ακούω περίεργα ονόματα σχεδιαστών αυτό συνεπαγεται και πολλές εκατοντάδες ευρώ. Κάνοντας μια μικρή έρευνα απο φίλες μου πληροφορήθηκα οτι οι τιμές των εν λόγω φορέματων του ιδιοφυούς σχεδιαστή τον οποίο επιλέγουν λίγες και ψαγμενες διάσημες ελληνίδες, ξεκινούν απο 1.600 ευρώ. Τα παπούτσια της Ελένης, ναι αυτά με τις κοκκινες σόλες κόστιζαν περίπου 550 ευρώ μπορεί και λίγο παραπάνω. Και αναρωτιέμαι, βρε Ελένη μεσα στην οικονομική κρίση τι σε έπιασε και βγήκες στα πλατό με τα καλά σου, τα ακριβά σου τα "παπά";


Οι νοικοκυρές που σε παρακολουθούν είναι κυριολεκτικά σε απόγνωση γιατι δεν τους φτάνουν τα χρήματα να ψωνίσουν απο το σουπερμάρκετ, να ψωνίσουν για τα παιδιά, να πληρώσουν λογαριασμούς και εσυ μου σκας με το λευκό συνολάκι των 1.500 ευρώ; Δεν πάει να χτυπιέται η Περδικέα δίπλα μου στο ραδιόφωνο οτι η Ελένη είναι πλεον απο τις πιο καλοντυμένες παρουσιάστριες στην ελληνική τηλεόραση, εγω βλέπω οτι η ξανθιά ζεί στον κόσμο της και δεν καταλαβαίνει ούτε απο κρίση ούτε απο χρεοκωπία.


gossip-tv/nasos blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου