Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Ποιος γνωστός συνθέτης είπε: «Πέρασα τις πιο τραγικές μέρες της ζωής μου»



Για την πιο δύσκολη περίοδο της ζωή του μίλησε πολύ γνωστός μουσικοσυνθέτης. «Τον τελευταίο χρόνο μου συνέβη λόγω ενός προβλήματος που είχα στο αριστερό μου χέρι να μην μπορώ να πιάσω το μπουζούκι. Και πάλι όμως, αν και έπρεπε να κάνω αποχή, το μπουζούκι το κρατούσα καθημερινά στα χέρια μου γιατί αυτό είναι πιο πάνω και από την ζωή μου. Κάτι παρόμοιο μου είχε συμβεί και το 1981 όταν παραλίγο να έχανα το δεξί μου χέρι από υπερχρήση. Έπαιζα τότε ένα κομμάτι και μετά το δεξί μου χέρι κοκάλωνε....
Εκείνη την περίοδο για τρεις μήνες δεν είχα παίξει καθόλου. Πέρασα τις πιο τραγικές μέρες τις ζωής μου, αν και αυτό το διάστημα είχα γράψει δεκατρία τραγούδια με τα δάχτυλά μου. Αν και ήταν πολύ δύσκολο, ξεπέρασα το πρόβλημα. Είχα μεγάλη ψυχολογική κατατονία. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου, μου είχε μπει η ιδέα ότι «δεν θα ξαναπαίξεις μπουζούκι Θανάση, τέλειωσες». Αυτό δυσκόλεψε περισσότερο την αποθεραπεία μου σε σημείο που να πάρω χάπια για ψυχολογική υποστήριξη» δήλωσε στο People o Θανάσης Πολυκανδριώτης.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου