Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Αγγελική Νικολούλη Οι πλαστικές, ο νέος έρωτας και η θλίψη του χωρισμού



Παραμένει αισιόδοξη για το Alter, βλέποντας «φως στο –οικονομικό– τούνελ» του καναλιού, αρνείται να παίξει τον ρόλο της υπερπροστατευτικής μαμάς για τον γιο της, Κωνσταντίνο, που ζει μόνιμα πλέον στο Λος Άντζελες, και δηλώνει πανέτοιμη για μια καινούρια σχέση μετά τον χωρισμό της.

Έχετε πει στο παρελθόν ότι έχετε συμφιλιωθεί με τον φόβο.
Ναι, ισχύει αυτό. Δεν φοβάμαι τίποτα.

Δεν φοβάστε ούτε τα γηρατειά;
Όχι. Γιατί να τα φοβηθώ; Εγώ νιώθω ότι είμαι παιδί ακόμα. Η ψυχή μου έχει μέσα της νιότη και χαίρεται με όλο της το είναι.

Έχετε μπει στον πειρασμό να κάνετε κάποια πλαστική επέμβαση για να σταματήσετε τον χρόνο που περνάει;
Αμάν πια με αυτές τις πλαστικές! Είναι δυνατόν να παραδεχθεί καμία ότι έχει κάνει πλαστική; Η πλαστική χειρουργική έχει μπει πια στη ζωή όχι μόνο των γυναικών αλλά και των αντρών. Αν μια γυναίκα θέλει να νιώθει ωραία θα κάνει ό,τι γουστάρει....


Πάντως, ομολογουμένως, ο χωρισμός σάς πάει πολύ! Στις πρόσφατες φωτογραφίες από τις διακοπές σας στη Μύκονο, δείχνατε πολύ όμορφη και ανανεωμένη.
Πρόσφατα είδα κάποιες φωτογραφίες από τα γενέθλιά μου που ήταν δύο μήνες μετά τον χωρισμό μου. Με έβλεπα και αναρωτιόμουν: «Εγώ είμαι;». Στο πρόσωπό μου υπήρχε μια θλίψη. Τώρα πια αισθάνομαι ότι πηγάζει από μέσα μου η ηρεμία και η γαλήνη που κατάφερα να βρω ψυχαναλύοντας την Αγγελική. Δεν έχω πάει ποτέ σε ψυχολόγο, αλλά συζητάω με τον εαυτό μου και τώρα πια μπορώ να ζω τη ζωή μου όπως τη θέλω. Για να μην παρεξηγηθώ λοιπόν, όλα αυτά δεν είναι αποτέλεσμα πλαστικής επέμβασης, αλλά εσωτερικής ισορροπίας. Την έχω καταβρεί με την Αγγελική και περνάμε μια χαρά μαζί.

Είστε έτοιμη για μια νέα σχέση;
Ξέρεις καμιά γυναίκα που είναι ζωντανός, δημιουργικός και θετικός άνθρωπος να μην είναι έτοιμη για μια σχέση;

Περισσότερα στο OK! που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου