Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Νανά Καραγιάννη: Η αλλαγή στο κορμί της.



Η Νανά είναι αγαπημένο φιλαράκι και αλάνι. Ένα κορίτσι που με απασχολεί χρόνια τώρα και όχι μόνο τον τελευταίο καιρό. Ωστόσο εδώ και λίγες εβδομάδες την "παρακολουθώ" καθώς νοιάζομαι για την κατάσταση της. Άλλωστε την εκτιμώ και είχα την τύχη να συνεργαστώ μαζί της κατα την διάρκεια της συμφωνίας μου με τον ΑΝΤ1 για τον Πρωϊνό καφέ. Έχω κατα καιρούς εκφρασει την γνώμη μου για την "Νανούκα" αλλά και την σιωπή μου, όταν περνούσε τον γολγοθά της. Και γνωρίζω καλά ότι τα αισθήματα είναι αμοιβαία. Στο θέμα μας τώρα...Εδώ και λίγες εβδομάδες σας έχω αποκαλύψει ότι η ραδιοφωνική παραγωγός και παρουσιάστρια έχει περάσει σε άλλη φάση με την ασθένειά. Το σημαντικό ήταν να την αποδεχτεί. Κάτι που έγινε...Το σημαντικότερο όλων; Ότι τρώει και μάλιστα κανονικές μερίδες...και σιγά αλλά σταθερά οι αλλαγές στο κορμί της είναι ορατές...Έχει βεβαίως δρόμο ακόμη πολύ μπροστά της.

Ο φωτογραφικός φακός την εντόπισε στο εστιατόριο όπου σέφ είναι ένα άλλο φιλαράκι μου αγαπημένο η Ντίνα Νικολάου, στην Κηφισιά. Οι δύο τους γνωρίστηκαν την εποχή που όλοι βρισκόμασταν κάτω απο την ίδια τηλεοπτική στέγη . Όπως μάλιστα έμαθα η Νανά με τον άντρα της όχι απλά έφαγαν αλλά του έδωσαν να καταλάβει. Εϊναι γνωστό ότι η Ντίνα χρησιμοποιεί φρέσκιες πρώτες ύλες στα φαγητά της και μαγειρεύει υπέροχα. Στο τέλος ήπιαν και τις βότκες τους με κανέλλα και στάνιαραν-έκφραση που χρησιμοποιούν οι πιτσιρικάδες στην αργκό-για τα καλά!

gossip-tv/ nasos blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου