Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2011

Τζέσυ Παπουτσή «Ζω γιατί έτσι ήθελε ο Θεός»



Μια συνέντευξη από καρδιάς παραχώρησε η γνωστή ηθοποιός στο περιοδικό «Λοιπόν» μιλώντας για την περιπέτεια της υγείας της, την προσωπική της ζωή και την βαθιά της πίστη στο Θεό.

«Δεν μου αρέσει ούτε θα γίνω πρωταγωνίστρι» δηλώνει η Τζέσυ Παπουτσή που και φέτος θα χαρίσει άφθονο γέλιο από την σκηνή του θεάτρου «ΖΙΝΑ» στο έργο «Πολίτης γάμα κατηγορίας».

Μιλώντας για την προσωπική της ζωή, χαρακτηρίζει τον σύζυγο της ως το άλλο της μισό ενώ όπως λέει χαρακτηριστικά: «Έχουμε φτάσει πια σε ένα σημείο που πάμε να πούμε κάτι και λέμε ταυτόχρονα και οι δύο το ίδιο πράγμα. Είμαι καλά στην προσωπική μου ζωή και αυτό παίζει ρόλο και στα επαγγελματικά μου».....


Η ίδια δεν παραλείπει να σχολιάσει την απόφαση της να μην ανακοινώσει από πριν τον γάμο της. «Το ήξεραν μόνο η μάνα και ο γιος μου, ούτε καν τα αδέρφια μου. Αν ήταν άλλη, θα το έκανε θέμα. Εγώ δεν ήθελα, και όταν θέλεις, μπορείς να κρατήσεις κάτι μυστικό. Παντρευτήκαμε ήρεμα και καλά».

Σημαντικότερο ρόλο στην ζωή της θεωρεί εκείνον της μητέρας και αναφερόμενη στον γιο της είπε:: «Ο Γιώργος  είναι τα πάντα για μένα. Δεν υπάρχει! Με τι να τον συγκρίνω; Τα καλύπτει όλα».

Η γνωστή ηθοποιός είχε υποβληθεί σε πολύ λεπτή χειρουργική επέμβαση αφού είχε ψηλαφίσει ένα μικρό καρούμπαλο που όπως διαπιστώθηκε επρόκειτο για μηνιγγίωμα, έναν όγκο του νευρικού συστήματος: «Ο θεός ήταν δίπλα μου σε πάρα πολλές στιγμές. Είπα ‘‘ Αφού το επέτρεψες εσύ Θεέ μου, αν είναι και θέλεις να γυρίσω να αγκαλιάσω τους ανθρώπους που αγαπώ και να είμαι πάλι μαζί τους, εσύ το αποφασίζεις’’, και το αποφάσισε».

Η ίδια αποκάλυψε ότι δεν κρύβει κάποιο μυστικό αισιοδοξίας:«Έτσι έχω γεννηθεί, βγαίνει από μέσα μου και τώρα πια έχει γίνει τρόπος ζωής».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου