Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

Α. Καλλιμούκου: Τα κάνει όλα και συμφέρει! Δείτε φωτογραφίες...



Η Αντωνία Καλλιμούκου, που το καλοκαίρι εντυπωσίασε στο "Elatte", φωτογραφίζεται για το περιοδικό "Nitro" όπως δεν την έχουμε ξαναδεί και μιλά για όλα! Κρατήστε την ανάσα σας και... δείτε πόσα πράγματα κάνει αυτό το κορίτσι!

«Στην Ελλάδα θεωρείται κακό το να ασχολείσαι με πολλά, είναι σαν να μην ξέρεις την ταυτότητά σου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να βάλουμε ταυτότητα, τι είμαι, τι δηλώνω. Δηλώνω αυτά που νιώθω, αυτά που κάνω κι αυτά που εκφράζω».
«Είμαι όλα αυτά που κάνω, που αισθάνομαι και που εκπέμπω ως άνθρωπος. Δεν είμαι ούτε μοντέλο, ούτε συγγραφέας, ούτε οικονομολόγος ούτε πρωτάρα παρουσιάστρια ούτε μαθήτρια υποκριτικής - τίποτα δηλαδή, τίποτα μόνο. Είμαι όλα αυτά που κάνω και ο καθένας ας με κρίνει σε κάθε τομέα με βάση τη δουλειά μου», τονίζει η όμορφη Αντωνία.
Όσο για την γνώμη των άλλων; «''Πολλές φορές με ρωτούν ''πόσο εύκολο είναι να πείσεις τους άλλους ότι είσαι και κάτι άλλο εκτός από ωραία;''. Αλλά ποτέ δεν με ενδιέφερε αυτό το ζήτημα και ποτέ δεν είχα ανασφάλεια μήπως με παρεξηγήσουν οι άλλοι. Πάντα φρόντιζα να δείξω μέσα σε λίγα λεπτά το τι ακριβώς είμαι. Και δεν υπήρχε λόγος να ασχοληθώ με αυτούς που με σχολιάζουν πριν με μάθουν…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου