Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2011

Η «σέξι» Laura Narjes, ο Θέμος και ο χορός



Τη Λάουρα Νάργες, το νέο κορίτσι του Θέμου, τη γνωρίσαμε μέσα από την εκπομπή «Escape» όπου και εντυπωσίασε με το νάζι της και την εντυπωσιακή εμφάνισή της. Πόσο σέξι όμως νιώθει η ίδια και τι ήταν αυτό που την έκανε να μπει στον χώρο της τηλεόρασης;
«Θα έχω τον ρόλο της συμπαρουσιάστριας δίπλα στον Θέμο και τον Βαγγέλη και βάσει της προσωπικότητάς μου θα εμφανίζομαι έτσι όπως είμαι πραγματικά και έτσι όπως με έχει γνωρίσει μέχρι τώρα ο κόσμος. Αυτό ισχύει και ενδυματολογικά, θα είναι ακριβώς στο στιλ μου και όχι κάτι άλλο πιο προκλητικό ή σέξι», δήλωσε η Λάουρα Νάργες στο Radar και συνέχισε «σε γενικές γραμμές θα έλεγα πως δεν αισθάνομαι σέξι. Το αν είμαι είναι τελείως υποκειμενικό και καλύτερα να το κρίνει ο κόσμος»

Όσον αφορά στο γιατί μπήκε στον χώρο της τηλεόρασης η ξανθιά παρουσιάστρια τόνισε πως «με τράβηξε πολύ ο τρόπος έκφρασης. Τον βλέπω πολύ καλλιτεχνικά τον χώρο της τηλεόρασης και ίσως αυτό να οφείλεται στην επαφή μου με τον χορό, ο οποίος είναι η απόλυτη Τέχνη για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου