Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Αποκλειστικό:Η Ερωφίλη Τζάνου μιλάει για όλα μόνο στο Tv Story!!




Κυρίες και Κύριοι σας παρουσιάζω την Ερωφίλη Τζάνου.Την γνωρίσαμε μέσα από την συμμετοχή της στο Greek Idol 2.Η Ερωφίλη μιλάει για όλα στο Tv Story.

Για πες μου Ερωφίλη πόσα χρόνια ασχολείσθε με το τραγούδι;

Ερωφίλη:Με τη μουσική ασχολούμαι από τα 11,όπου ξεκίνησα κλασικό πιάνο και το χορωδιακό τραγούδι,Στα 15 έγινα μέλος του μουσικού ροκ συγκροτήματος "ΆΚΡΩΣ ΑΠΟΡΡΗΤΟΝ" όπου ήταν και η πρώτη μου επαγγελματική επάφη με τον μουσικό χώρο.Στα 19 ήταν η πρώτη μου λαϊκή συνεργασία,όπου και μέχρι σήμερα παραμένω πίστη στα λαϊκά ακούσματα.

Ερωφίλη σε γνωρίσαμε μέσα από την συμμετοχή σου στο δεύτερο Greek Idol.Πως ήταν αυτή η εμπειρία;
 
 Ερωφίλη:Έχει ήδη περάσει ένα 6μήνο από τη συμμετοχή μου στο δεύτερο Greek Idol και ήδη έχω επιστρέψει στην πραγματικότητα.Εγώ λόγω του ότι είχα επαφή με των χώρο,ήμουν αρκετά στον στόχο μου ο οποίος ήταν η αναγνωρισιμότητα.Σαν εμπειρία ήταν καλή αλλά δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα.

Πιστεύεις πως η συμμετοχή σου στο idol σε βοήθησε;

 Όχι δεν θεωρό ότι με βοήθησε ιδιαίτερα.Τώρα και λόγω κρίσης η δουλείες έχουν γίνει πολύ δύσκολες αν και εγώ φέτος στάθηκα τυχερή στα επαγγελματικά μου.Τα περισσότερα παιδιά  από το δεύτερο Greeκ Idol δεν δουλεύουν κάπου απ΄ όσο ξέρω


 Τα σχόλια της κριτικής επιτροπής δεν ήταν πάντα θετικά.Πιστεύεις πως η κριτική επιτροπή σε είχε αδικήσει; Μήπως η κριτική επιτροπή είχε σε κάποιους παίχτες ιδιαίτερη συμπάθεια;


 

 Ερωφίλη:Εννοείται πως η κριτική επιτροπή είχε σε κάποιους παίχτες "ιδιαίτερη μεταχείριση".Αυτό φάνηκε σε κάποια live ξεκάθαρα.Δεν ξέρω γιατί συνέβαινε,αλλά από την στιγμή που κάποιος εκφράζει την προσωπική του γνώμη και άποψη,είναι κάτι που δεν μπορείς να αντιπαρέλθεις.Είναι θέμα γούστου και δυστυχώς δεν μπορούμε να είμαστε αρεστοί σε όλους.


Πριν λίγους μήνες κυκλοφόρησε το πρώτο σου τραγούδι με τίτλο "Κράτα με".Μίλησε μας γι' αυτό.Πότε θα δούμε μια ολοκληρωμένη δουλεία από σ' ένα;

Ερωφίλη:Πριν 2 μήνες κυκλοφόρησε το πρώτο μου τραγούδι με τίτλο "Κράτα με" σε στίχους του Γιώργου Τσιμπουνιδάκη και μουσική του Γιώργου Φρασέρη(που έχει γράψει και το τραγούδι του Οικονομόπουλου "Ξημερώνει").Είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτό γιατί είναι η αρχή της πραγματοποίηση ενός μεγάλου μου ονείρου.Κάθε τραγουδιστής αποκτώντας ένα τραγούδι ή ένα CD μελλοντικά,δημιουργεί μια ταυτότητα για το ποιος είναι και τι να περιμένει ο κόσμος από αυτόν .Θεωρώ λοιπόν πολύ μεγάλη κίνηση ότι ήδη κάποιοι με εμπιστεύτηκαν για να αποκτήσω αυτό το κομμάτι.Για ολοκληρωμένη δουλεία θα καθυστερήσω λίγο ακόμα γιατί θέλω να πηγαίνω αργά και σταθερά και όχι με βιαστικές κινήσεις.

Φέτος το χειμώνα εμφανίζεσαι στο Caramela μαζί με τον Γιώργο Τσαλίκη την Χρύσπα και τον Σάκη Αρσενίου.Έχω μάθει ότι το σχήμα γνωρίζει μεγάλη επιτυχία.Μίλησε μας γι' αυτήν την συνεργασία.


Ερωφίλη:Φέτος στάθηκα πολύ τυχερή για το Caramela είναι το μόνο μαγαζί που δουλεύει 6 μέρες, με πολύ νέο κόσμο.Είμαι σε ένα νεανικό σχήμα με πολύ κέφι και πολύ τρέλα.Αν και  το 6ήμερο είναι αρκετά δύσκολο για της αντοχές μας,κουραζόμαστε αρκετά.Είμαστε δεμένοι μεταξύ μας και όταν φτάνει το ρεπό δεν είναι λίγες η φορές που συναντιόμαστε και τότε.Είμαστε σαν μια μεγάλη οικογένεια.Αυτό βοηθάει πολύ,με αποτέλεσμα το μαγαζί να πηγαίνει πολύ καλά.Αυτό βγαίνει και στον κόσμο που έχει ανάγκη να βγει και περάσει καλά.
 


 Πως σε αντιμετωπίζει πλέον ο κόσμος;Σε έχει επηρεάσει αυτή η ξαφνική δημοσιότητα;
 

Ερώφιλη:Η αλήθεια είναι ότι ο κόσμος άλλοτε με αναγνωρίζει και άλλοτε όχι.Τα πρόσωπα που βγαίνουν στην Tv είναι αρκετά,έτσι πολλοί είναι αυτοί που κάτι τους θυμίζεις αλλά ξεχνούν από που σε γνωρίζουν.Αυτό δεν με ενοχλεί καθόλου όμως,γιατί αυτό που στόχευα και πριν το Idol ήταν να καταφέρω να διασκεδάζω τον κόσμο.Αν ο άλλος σε ακούσει και του αρέσεις δεν νομίζω πως θα εστιάσει στο ότι είσαι η Ερωφίλη από το Greek Idol,αλλά στο ότι είσαι μια καλή τραγουδίστρια.

Ο Χώρος του τραγουδιού και γενικά του θεάματος σύμφωνα με πολλούς κρύβει πολλούς κινδύνους ειδικά στην Αθήνα.Σου έχει γίνει κάποια περίεργη πρόταση από ανθρώπους του χώρου;

Ερώφιλη:Αυτό είναι μύθος.Παντού υπάρχουν και καλοί και κακοί άνθρωποι.Επίσης αν δεν θέλεις να εμπλακείς με κάτι δεν μπλέκεις..Το θέμα είναι να έχεις  ωριμότητα ή τον "Τσαμπουκά" να πεις όχι εκεί που πρέπει.Έτσι ο μοναδικός κίνδυνος είναι χαρακτηρισθείς  "Κακός" ή "Ψώνιο" τίποτα παραπάνω.


Σκέφτηκες ποτέ να εγκαταλείψεις το τραγούδι;



Ερωφίλη:Υπήρξαν αρκετές φορές που πιέστηκα και είπα ότι δεν είμαι γι' αυτό τον χώρο ,αλλά πάντα κάτι με γύριζε πίσω.Βλέπεις η αγάπη για τη μουσική είναι σαν ένα δεσμό.Όσο πιο πολλά ερωτηματικά έχεις για το τι θα γίνει τόσο δεν το βαριέσαι ποτέ και προσπαθείς να κερδίζεις πράγματα.
 

  Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Ερωφίλη:Τα επόμενα μου σχέδια χμμμ!Δεν θέλω να κάνω σχέδια προς το παρόν.(γέλια).
Δουλεύω αρκετά αυτόν τον καιρό και ψάχνω τα επόμενα κομμάτια  για να ολοκληρωθεί του Cd μου.Από δουλεία, αν θέλει και ο θεός θα εμφανίζομαι μέχρι το Πάσχα στο Caramela.Οπότε στον ελεύθερο χρόνο μου προτιμώ να μην σκέφτομαι την δουλεία.Αν έχουμε υγεία όλα γίνονται.


Να ευχαριστήσουμε πολύ την Ερωφίλη Τζάνου για την συνέντευξη που μας παραχώρησε και να της ευχηθούμε κάθε επιτυχία γιατί το αξίζει!!








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου