Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Δήμητρα Ματσούκα: «Πέρασα έξι πολύ δύσκολους μήνες»



Έξι μήνες μετά το ατύχημα που είχε και την ανάγκασε να αποχωρήσει από την παράσταση όπου πρωταγωνιστούσε, η Δήμητρα Ματσούκα μίλησε στο «Πρωινό mou» και με χαμόγελο δήλωσε ότι μπορεί πλέον να αφήσει πίσω της την περιπέτειά της.

«Πέρασα μια πολύ δύσκολη περίοδο έξι μηνών, αλλά είναι όλα καλά τώρα. Κάνω ακόμα φυσικοθεραπείες. Δεν έχει τελειώσει η ιστορία αυτή», είπε η ηθοποιός, η οποία παραδέχθηκε ότι όλο αυτό το διάστημα της έχει λείψει πολύ, σε αντίθεση με την τηλεόραση....

«Ξεκουράστηκα περισσότερο από ότι θα ήθελα. Βλέπω τηλεόραση, ειδικά τώρα που έμεινα σπίτι, αλλά δεν μπορώ να πω ότι μου έχει λείψει ιδιαίτερα. Το θέατρο μου έχει λείψει πολύ», είπε.
Η Δήμητρα Ματσούκα αποκάλυψε επίσης ότι είχε δεχθεί πρόταση για το «Dancing on Ice», αλλά είπε όχι γιατί δε θα πήγαινε ποτέ σε τέτοιο reality.
«Να πηγαίνω να ιδρώνω και να προσπαθώ και να δέχομαι κριτική, όλο αυτό το κομμάτι δε θα μου άρεσε», είπε η ηθοποιός.
Η Δήμητρα Ματσούκα είπε επίσης ότι ακόμα είναι απλήρωτη από δουλειές που έχει κάνει, ενώ όταν η κουβέντα ήρθε στα προσωπικά της δε θέλησε να πει και πάρα πολλά.
«Είμαι σε μια φάση κανονική που δεν έχω κάτι να πω γι’ αυτήν», είπε και τόνισε όλο νόημα: «Μην περιμένετε γάμο από μένα, το μητρικό ένστικτο δεν μου έχει ξυπνήσει ακόμα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου