Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Κατερίνα Καινούργιου «Αντέχω, αν και με "χτυπούν" πολύ»



Καλεσμένη στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV αυτή την Τετάρτη (στις 20:00) είναι η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία μιλάει για το "Δέστε τους", τις πλαστικές επεμβάσεις, την οικονομική κρίση, τη Φαίη Σκορδά, το ενδεχόμενο να ξανακάνει πρωινή εκπομπή αλλά και τον έρωτα.

«Η επιτυχία είναι σε μεγάλο ποσοστό του Νίκου, αλλά είναι μία συλλογική δουλειά. Είναι απίστευτή η ανοδική πορεία και είμαι πολύ ευτυχισμένη για αυτό. Ο Μουτσινάς για εμένα είναι από τους πιο ταλαντούχους Έλληνες παρουσιαστές. Η Μαρία από την άλλη έχει ένα πολύ μεγάλο φαν κλαμπ, εγώ αγαπώ πολύ την εκπομπή, χαίρομαι όταν μου στέλνουν μηνύματα. Πάνω από όλα μου αρέσουν τα κομπλιμέντα από τις γυναίκες, γιατί ξέρω ότι είναι πολύ αληθινά» είπε για την επιτυχία της εκπομπής...
.

Για τις επιθέσεις που δέχεται σχολίασε: «Αντέχω, αν και με χτυπούν πολύ. Θεωρώ ότι ο κόσμος δεν είναι χαζός και δεν ασχολείται με μικροπρέπειες. Νομίζω ότι είμαι αρκετά σεμνός και ταπεινός άνθρωπος. Είμαι ειλικρινής και αυθόρμητη. Εγώ αυτό είμαι και σε όποιον αρέσω!».

Για τις φήμες για τις πλαστικές επεμβάσεις: «Δεν θέλω να συζητήσω περαιτέρω για αυτά. Βγήκαν κάποιες φωτογραφίες, ήμουν 16 και τώρα είμαι 26-27, μπορεί στην αρχή να στενοχωρήθηκα αλλά τώρα έχω τόσα προβλήματα να ασχοληθώ που πραγματικά δεν έχω χρόνο. Εγώ έγινα ξανθιά γιατί πάντα ήθελα να γίνω. Από μικρή έβλεπα τη Μενεγάκη την Κορομηλά και μου άρεσαν πολύ. Δεν θεωρώ ότι το ξανθό είναι δεύτερο, έχει να κάνει με το πώς αισθάνεσαι εσύ μέσα σου. Στενοχωρήθηκα πάνω από όλα με την κακεντρέχεια. Δεν είμαι υπέρ του να παραμορφώσω την εμφάνισή μου. Οι γονείς μου είναι πολύ αυστηροί και δεν θέλω να ακούνε άσχημα πράγματα. Σέβομαι όλες τις εκπομπές και τις πιο κίτρινες, απλά όταν κάτι γίνεται εμπάθεια και κακεντρέχεια, εκεί αρχίζω να στενοχωριέμαι».

Ποιος είναι ο ιδανικός άντρας για την Κατερίνα; «Μου αρέσουν οι μελαχρινοί άντρες, οι ξανθοί δεν με ιντριγκάρουν. Στον άντρα κοιτάζω αμέσως τα χέρια, θέλω να έχει ωραία χέρια, είναι πολύ σημαντικό για μένα. Αυτή τη στιγμή δεν είμαι ερωτευμένη και έχω να ερωτευτώ πολύ καιρό. Μου έχει λείψει αυτό το συναίσθημα, τα χτυποκάρδια. Θέλω ο άντρας να είναι ανώτερος από εμένα, αυτός να είναι ο αρχηγός, είμαι παραδοσιακή και πουριτανή σε αυτά. Αν βρω τον ιδανικό άντρα, τότε ίσως έκανα ακόμα και τατουάζ με το όνομά του!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου