Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Δ. Νομικού: Αποκάλυψε γιατί είναι ερωτευμένη με το Χρήστο!



Είναι η πρώτη φορά που η όμορφη Δούκισσα παραδέχεται τη σχέση της και ταυτόχρονα αποκαλύπτει γιατί είναι μαζί με το συγκεκριμένο άντρα! Τι είναι αυτό, δηλαδή, που τον κάνει ξεχωριστό πάνω του... «Ο Χρήστος είναι ένας από τους ανθρώπους που φέρνουν γέλιο στη ζωή σου; Περνάτε καλά μαζί;» τη ρώτησε ο δημοσιογράφος του GLAM και... άρχισαν οι αποκαλύψεις:
«Ναι φυσικά... Ένας βασικός λόγος που είμαστε μαζί γιατί γελάμε πολύ!», απάντησε η Δούκισσα.
Στην ερώτηση για το αν την ενοχλεί ότι τα media ασχολούνται με τη σχέση της, είπε: «Δεν το έχω συνηθίσει και δεν νομίζω να συνηθίζεται ποτέ. Απλώς, πλέον, δεν ξαφνιάζομαι με όσα γράφονται, είτε είναι αλήθειες είτε είναι ψέματα... Δεν επηρεάζομαι και, ευτυχώς, δεν επηρεάζονται ούτε και οι δικοί μου».

Στην ερώτηση για το αν ο έρωτας την έχει κάνει πιο "ανοιχτή" στις συνεντεύξεις της ή εχει ωριμάσει, απαντά: «Μάλλον κατάλαβα πως είναι ωραίο να ζεις κάποια πράγματα χωρίς να καταπιέζεσαι προσπαθώντας να κρατήσεις κρυφό αυτό που ο κόσμος στην τελική "το'χει τούμπανο". Είμαι πιο ήρεμη μέσα μου, πιο κατασταλαγμένη. Είμαι αποφασισμένη να ζω ό,τι μου συμβαίνει, να ζω την κάθε στιγμή. Άλλωστε, δεν πρόκειται για κάτι κακό. Ο έρωτας είναι ότι πιο όμορφο υπάρχει... Δε, σου λέω, βέβαια, ότι θα αλλάξω τροπάριο και θα φτάσω στο άλλο άκρο. Κάποια πράγματα εξακολουθώ και θέλω να τα κρατάω για μένα!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου