Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Χρήστος Βασιλόπουλος Οι δηλώσεις που προκάλεσαν



Ο ηθοποιός, κάτοικος L.A, περιγράφει τη νέα του πραγματικότητα και επιβεβαιώνει ξανά τον τίτλο του πιο ακομπλεξάριστου άντρα celebrity στις συνεντεύξεις που δίνει.

Πώς είναι η κάθε μέρα σου στο L.A;
Ξυπνάω νωρίς και κοιμάμαι νωρίς. Το Λος Άντζελες δεν είναι μία πόλη που να σε εμπνέει για καταχρήσεις - τουλάχιστον όχι εμένα. Ίσως, γιατί ο στόχος μου είναι μπροστά μου και τον «βλέπω» κάθε μέρα, κάτι που με έβαλε σε άλλο καλούπι. Για παράδειγμα, έχω κόψει το αλκοόλ. Εδώ και τρεις μήνες δεν πίνω. Τίποτα. Ούτε ένα ποτήρι κρασί....


Τα drugs;
Τα σκληρά τα έχω κόψει! (γελάει). Κοίτα, έχω φτάσει σε ένα επίπεδο που οτιδήποτε με μπλοκάρει από το όνειρό μου το αποβάλλω εντελώς από τη ζωή μου. Το αλκοόλ, τα drugs, οι κραιπάλες, με μπλόκαραν, κι έτσι τα απέβαλα. Σιγά σιγά, βλέπω ότι είναι μια προσωπική μου επιτυχία το να βγαίνω, να μη χρειάζεται να πιω, να είμαι ήδη στο τσακίρ κέφι και να μπορώ να επικοινωνήσω με τους ανθρώπους απλώς με ένα χυμό.

Γιατί αποφάσισες να ζεις ως παντρεμένος στο Λος Άντζελες, με την Αντωνία;
Γιατί η γυναίκα μου, είναι η γυναίκα της ζωής μου! Η Αντωνία μού δίνει τη δυνατότητα να ζω μια ζωή παντρεμένου με την απόλυτη ελευθερία του εργένη. Δηλαδή, ζούμε μια ζωή φανταστική, στην οποία δεν χρειάζεται να δώσω λογαριασμό, δεν χρειάζεται να πω πού πάω και τι κάνω - δεν υπάρχει έλεγχος -, έχουμε απόλυτη ελευθερία και εμπιστοσύνη στο τι κάνουμε, ενώ ο στόχος μας είναι κοινός. Ήταν πολύ ξεκάθαρο, όταν της είπα  Αντωνία, έχουμε έρθει στο Λος Άντζελες για να τα καταφέρουμε!». Και η συνταγή για να τα καταφέρουμε, είναι ότι ζούμε ως δύο άνθρωποι που είναι ερωτευμένοι, που αγαπιούνται, αλλά που σέβονται ταυτόχρονα και την προσωπική τους ζωή. Πιστεύουμε και οι δύο απόλυτα, ότι μπορεί να υπάρχει προσωπική ζωή μέσα στο γάμο. Δεν υπάρχουν μεταξύ μας κατινιές του τύπου «Πού είσαι; Τι κάνεις; Θα τσεκάρω το κινητό σου!».


Σου έχει συμβεί ποτέ στο παρελθόν να κάνεις σεξ με κάποιον άντρα;
Δεν έγινε. Βασικά, δεν υπήρχε η ανταπόκριση μέσα μου - ενώ υπήρχε, δηλαδή, η δράση δεν υπήρξε τελικά η αντίδραση από τη δική μου μεριά.

Περισσότερα στο People που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου