Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2012

«Βίωσα πάρα πολύ μεγάλη απόρριψη. Ήταν δύσκολη η εφηβεία μου» (Ποιος το είπε;)



Είναι πολύ γοητευτικός άντρας και ταλαντούχος ηθοποιός. Στο παρελθόν υπήρξε περίοδος που δεν αισθανόταν όμορφος.
«Όταν ήμουν στο γυμνάσιο, δεν αισθανόμουν καθόλου ωραίος. Βασικά, δεν ήμουν δημοφιλής. Ίσως γι'αυτό να έγινα ηθοποιός...
. Βίωσα πάρα πολύ μεγάλη απόρριψη στο δημοτικό και στο γυμνάσιο από κοινωνικής και ερωτικής πλευράς. Είχα μόνο ένα φίλο κολλητό. Ελάχιστα παιδιά στο σχολείο ήξεραν ποιος είμαι. Στο λύκειο έγινα δημοφιλής, για κάποιο λόγο που αγνοώ. Άλλαξα ζωή, άλλαξα συνήθειες», δήλωσε ο Γιώργος Χρανιώτης σε εβδομαδιαίο περιοδικό. Ο ηθοποιός βίωσε τον ρατσισμό στο σχολείο. «Βίωσα μια πρόωρη διαδικασία ενηλικίωσης. Έρχονταν μεγαλύτεροι και έκαναν τσαμπουκά. Είχα φάει πολύ ξύλο. Θυμάμαι πως όταν έκλαιγα, πήγαινα πιο πέρα μόνος μου, για να μη με δει κανείς. Ήταν πολύ δύσκολη η εφηβεία μου. Από τα 10 μέχρι τα 16, δεν μπορώ να πω ότι ήταν χρόνια που τα θυμάμαι με νοσταλγία. Ήταν δύσκολα για πολλούς λόγους», δήλωσε ο Γιώργος Χρανιώτης σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου