Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Άλεξ Κάβδας «Θέλω να κάνω οικογένεια»



Μπορεί κανείς εύκολα να τον ταυτίσει με τον Πίτερ Παν, εξαιτίας της επιμονής του να κρατάει την παιδικότητά του. Τουλάχιστον τις περισσότερες φορές. Όμως ο Άλεξ δεν είναι μόνο αυτό. Αν ζούσε μόνιμα στο Παρίσι, θα ήταν ήδη πασίγνωστος ποιητής και θα έτρωγε όλη μέρα μακαρόν. Και θα συνέχιζε να συμπεριφέρεται στα ερωτικά του –όπως κάνει– ακόμη πιο ρομαντικά. Παρ’ όλα αυτά, είναι ένας stylish 27χρονος που κατάφερε να κάνει την Ελένη Μενεγάκη, στην εκπομπή της οποίας τον βλέπετε, να μπει και να αγαπήσει το Twitter...


Πώς σου φαίνεται τηλεοπτικά ο εαυτός σου ύστερα από τέσσερις, σχεδόν, μήνες παρουσίας στην Ελένη;
Σαν τον εαυτό μου! Χα χα, δεν ξέρω. Σίγουρα πιο χαλαρός, πιο δεμένος με την ομάδα. Εδώ ο Κουτσογιαννόπουλος με πειράζει και λέει «Μα ποια ομάδα, αφού μόνος του είναι εκεί, στο δωμάτιό του!» και, όπως έγινε σχεδόν εξαρχής, το διασκεδάζω απόλυτα!

Τελικά ήταν εύκολο για σένα να μάθεις στην Ελένη Μενεγάκη να χρησιμοποιεί το Twitter; Πώς έγινε;
Η Ελένη είναι γατόνι και τα πιάνει γρήγορα. Βέβαια, ενίοτε ξεχνάει, οπότε εκεί χρειάζεται να τα ξαναπιάσει (γρήγορα πάντα!). Τελικά, έχει γίνει περισσότερο twitter-ού από μένα, ξέρει ποιος γράφει συχνά και ποιος όχι, απαντάει σε όσους περισσότερους μπορεί και κάνει συνομιλίες. Είναι πραγματικά εντυπωσιακή η εξέλιξη και με έχει ευχαριστήσει πολύ!

Στα 27 σου, έχεις ζήσει έντονες στιγμές στον έρωτα; Είχες κάποια παθιασμένη σχέση;
Σύμφωνα με όσα πιστεύω, ερωτεύτηκα πρώτη φορά στο Λύκειο, χωρίς ανταπόκριση, αλλά το έζησα έντονα. Έκανα την ερωτική μου εξομολόγηση, απορρίφθηκα, έκλαψα κατεβαίνοντας τις σκάλες του σχολείου, ύστερα από λίγες μέρες τσακώθηκα, πληγώθηκα. Ξέρεις... τα κλασικά. Έκτοτε προτιμώ να περνάω μόνο καλά και επιλέγω ανθρώπους που με θέλουν για αυτό που είμαι.

Προτιμάς τις σχέσεις από τις επιπόλαιες καταστάσεις;
Ως παιδί της εποχής μου, έχω κάνει μπόλικα και από τα δύο, και ακόμη δεν έχω κατασταλάξει. Ως Καρκινάκι, πιστεύω πως κάποια μέρα θα καταλήξω με μια αγαπημένη οικογένεια μπροστά από ένα τζάκι και, ομολογώ, πολύ θα το ήθελα!

Αυτή την περίοδο πώς είσαι στον ερωτικό τομέα;
Αυτή την περίοδο δεν έχω χρόνο να κανακέψω ούτε τον εαυτό μου, πόσο μάλλον έναν άνθρωπο στον οποίο θα μου άρεσε να δίνω μεγάλο κομμάτι της προσοχής μου. Προσδοκώ να οργανωθώ ακόμη καλύτερα στη δουλειά μου και με τον καιρό να ερωτευτώ παράφορα – τα έχει πει ο Sakis!

Περισσότερα στο InStyle που κυκλοφορεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου