Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Ποιος ηθοποιός αποκάλυψε ότι έχει χτυπήσει δύο από τις συντρόφους του;



Ο γοητευτικός ηθοποιός σε συνέντευξή του ρωτήθηκε αν έχει χτυπήσει ποτέ γυναίκα και εκείνος εξομολογήθηκε πως έχει συμβεί στο παρελθόν με δυο διαφορετικές συντρόφους.

Πρόκειται για το....
Γιώργο Χρανιώτη, ο οποίος δήλωσε σε εβδομαδιαίο περιοδικό: «Έχει συμβεί με δύο διαφορετικές συντρόφους μου. Με μία από αυτές, είχαμε χωρίσει, αλλά βρισκόμαστε στα μέσα μιας παράστασης. Ξέσπασε ένας καβγάς μεταξύ μας, με κλότσησε σαν να ήμουν γαϊδούρι και η αυτόματη αντίδρασή μου ήταν να την χαστουκίσω. Την πρώτη φορά, η αιτία που το προκάλεσε ήταν χαζή. Είχαμε γυρίσει μεθυσμένοι σπίτι με τη σύντροφό μου και μου έκανε μια σκηνή ζηλοτυπίας. Είναι από εκείνες τις σκηνές που, στις έξι η ώρα το πρωί, ένα ζευγάρι ουρλιάζει στον όροφο μιας πολυκατοικίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου