Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Αντώνης Σρόιτερ - Ελισάβετ Σπανού Δεν είναι πια μαζί



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του Star, ο Αντώνης Σρόιτερ και η Ελισάβετ Σπανού έδωσαν τέλος στη σχέση τους.

Η τραγουδίστρια σε επικοινωνία της με το κανάλι δήλωσε: «Δεν μου αρέσει για την προσωπική μου ζωή σας το έχω πει ξανά αυτό. Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, δεν έχω να πω κάτι πάνω σε αυτό. Οι σχέσεις μου με τον κύριο Σρόιτερ ανέκαθεν ήταν φιλικές και η βάση τους ήταν φιλικές έτσι και αλλιώς»....


Επίσης, η Ελισάβετ Σπανού τόνισε: «Έχω μία πολύ καλή σχέση μαζί του, όπως και είχα. Ο κύριος Σρόιτερ είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος, οι σχέσεις μου μαζί του ήταν και είναι πάρα πολύ καλές και στηρίζονται στην εκτίμηση» ενώ στην ερώτηση της δημοσιογράφου αν η ίδια είναι καλά αυτή την περίοδο απάντησε: «Εσύ πώς με ακούς; Είμαι πολύ καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου