Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

Χρύσπα: Η αισθησιακή φωτογράφιση της τραγουδίστριας στο "Down Town"!



Μία από τις πιο σέξι τραγουδίστριες αποκαλύπτεται στο φακό της Ολυμπίας Κρασαγάκη για το περιοδικό "Down Town" και πραγματικά προκαλεί... ταραχή στον αντρικό πληθυσμό! Τι λέει η ίδια για το γάμο της;;;



Σκέφτηκες ποτέ να κρύψεις σχέση σου, για να μη χάσεις το αντρικό σου "κοινό";
Δεν λειτουργώ έτσι. Ίσως να ήμουν αλλιώς ή αν στήριζα την καριέρα μου στη σεξουαλικότητα, να με ένοιαζε.
Εγώ δεν έχω πουλήσει ποτέ τη σέξι πλευρά μου για να έχω δουλειά. Τώρα θέλω να τη δείξω. απλά γιατί νιώθω η ίδια όμορφα με τον εαυτό μου. Και θέλω να το κάνω ως γυναίκα. Δεν θα κάνω όμως, κάτι για να έρθει το κοινό σε μένα.
Έγινες από χαϊδεμένο κορίτσι γυναίκα;
Ναι. Και πλέον αισθάνομαι πιο γυναίκα. Κάτι έχει αλλάξει μέσα μου. Θέλω να βγάλω τον πιο σέξι εαυτό μου, τον πιο ώριμο εαυτό μου. Αισθάνομαι ότι μεγάλωσα. Είναι ωραία διαδικασία αυτή, όταν σκέφτομαι ότι ξεκίνησα στα 20 μου να κάνω καριέρα και σήμερα, στα 28 μου μεγαλώνω μαζί με το κοινό. Και τα λάθη μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου