Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012

Συγκλονιστική συνέντευξη ηθοποιού:«Ήμουν 13 χρόνια σε ορφανοτροφείο»



Ένας από τους πολύ γνωστούς και νέους σε ηλικία ηθοποιούς, συγκλονίζει με τις αποκαλύψεις για την προσωπική του ζωή στην Εσπρέσσο! Μία αληθινή κατάθεση ψυχής... Στην ερώτηση για το αν σημάδεψε τη ζωή του το γεγονός ότι οι γονείς του ήταν κωφοί, ο γνωστός ηθοποιός....
Θανάσης Βισκαδουράκης απαντά:
«Όχι, δεν γνώριζα ότι έχω γονείς κωφούς. Δεν γνώριζα τη μάνα μου. Πέθανε λίγα χρόνια αφ'ότου γεννήθηκα. Πήγα στο ορφανοτροφείο από τη νηπιακή μου ηλικία και έχασα κάθε επαφή με τον οικογενειακό ιστό και τα αδέλφια μου. Έβλεπα μόνο μία φορά τον χρόνο τον πατέρα μου, αλλά μου μίλαγε με νοηματική και δεν τον καταλάβαινα.
Πως ήταν τα χρόνια του ορφανοτροφείου;
Τρώγαμε ξύλο. Ήταν δύσκολα χρόνια και εποχές. Τα ιδρύματα είναι ιδρύματα, αλλά κέρδισα πολλά πράγματα, όπως η αυτονομία μου και η αυτοκυριαρχία μου. Έγινα περήφανος, πάτησα στα πόδια μου. Όσο μεγαλώνω νομίω ότι αρχίζω να ερωτεύομαι τα παιδικά μου χρόνια. Γι'αυτό πρώτη φορά μιλάω για το παρελθόν μου. Επί χρόνια το θεωρούσα αλύτρωτο μυστικό. Τώρα που πια πέρασα τα σαράντα σκέπτομαι ότι δεν έκανε κακό.
Νιώσατε την απώλεια της μητέρας σας;
Όχι, δεν έχω πει τη λέξη «μαμά» στη ζωή μου. Ήμουν άτυχο παιδί αλλά ίσως και τυχερό. Δεν ένιωσα την απώλεια. Δεν ήξερα την απώλεια του παππού, της γιαγιάς, της μητέρας μου. Ήμουν μωρό. Δεν την κατάλαβα. Από μια ευτυχισμένη, πολύτεκνη οικογένεια βρέθηκα ξαφνικά στο ορφανοτροφείο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου