Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Γ.Μαζωνάκης: Οι αποκαλύψεις για τη ζωή του...



Καλεσμένος του Πέτρου Κωστόπουλου ήταν ο Γιώργος Μαζωνάκης στο "Βράδυ" της Παρασκευής και μίλησε για την πορεία του αλλά και τις αλλαγές που έφερε η οικονομική κρίση στη νύχτα. «Ξεκίνησα μικρός πολύ. Δεν έχω κανένα θέμα εγώ με αυτό, από μικρός ήθελα να μεγαλώσω» τονίζοντας πως σημαντικό ρόλο στη ζωή του παίζει η ισορροπία....

Ποια είναι όμως τα στοιχεία του χαρακτήρα του που κληρονόμησε από τους γονείς του; «Από τη μάνα μου πήρα ότι είμαι νευρικός. Ο πατέρας μου δεν έχει κακά, είναι ένας αρκετά ήρεμος άνθρωπος, οπότε από αυτόν πήρα αυτό. Είμαι ένα κράμα αυτών των δυο. Βασικά τώρα τελευταία δεν έχω και πολλά νεύρα. Το έχω ρίξει στη σκέψη» σχολίασε ενώ για την οικονομική κρίση πρόσθεσε: «Έχουμε πέσει σε μία ανασφάλεια και μία αβεβαιότητα και αυτό είναι βασικά που με ενοχλεί. Το βλέπω και στον κόσμο αυτό και πιστεύω πως όταν πάψει ο κόσμος να αισθάνεται έτσι, τα πράγματα θα καλυτερέψουν».
Τέλος θυμήθηκε τα παιδικά του χρόνια και πώς ήταν τότε ο χαρακτήρας του: «Καμία σχέση με αυτό που είμαι τώρα, πολύ ήσυχο παιδί. Ένα παιδί που ήθελε να γίνει ηθοποιός – τραγουδιστής, τίποτα άλλο. Cool πολύ. Μετά τα 18 – 19 άρχισα το μυαλό και γύρισε τούμπα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου