Τετάρτη 29 Φεβρουαρίου 2012

«Έχω κάνει μόνο μια σχέση στη ζωή μου»: Ποια γνωστή ηθοποιός το είπε;



Μία από τις ηθοποιούς που σημειώνουν μεγάλη επιτυχία τελευταία, ενώ το όνομά της παίζει δυνατά και για το λαμπερό σόου του ΑΝΤ1 "dancing with the stars". Εντύπωση προκαλεί ωστόσο η εξομολόγηση για την προσωπική της ζωή...

Η συζήτηση έγινε ζωντανά στην εκπομπή "Πρωινό mou" των Λιάγκα - Σκορδά, με τη Μίνα Ορφανού από τους "Βασιλιάδες" να δηλώνει ότι μόνο μία φορά στη ζωή της είχε σοβαρή σχέση:
« Έχω ζήσει έντονα τη ζωή μου, έχω κάνει διάφορες δουλειές σε εστιατόριο, σε ξενοδοχείο, σαν το σκυλί έχω δουλέψει..».  Στο σημείο αυτό ο Γιώργος Λιάγκας τη ρώτησε αν την έχει ζήσει έντονα και ερωτικά, για να πάρει την αφοπλιστική απάντηση:  «Ερωτικά όχι, να σου πω την αλήθεια θεωρώ τον εαυτό μου ανέραστο, έχω κάνει μόνο μια σχέση στη ζωή μου»! Η απάντηση αυτή εξέπληξε τους παρουσιαστές και ζήτησαν διευκρινίσεις:
«Ναι, και την έκανα στην Αθήνα. Όταν λέω σχέση εννοώ κάτι σοβαρό να βγεις, να πας για φαγητό με τον άλλον, να πας θέατρο… να μοιραστείς τη ζωή σου με τον άλλον, τώρα φλερτ έχουμε όλοι», κατέληξε η Μίνα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου