Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Συνέντευξη σε gay περιοδικό έδωσε ο Γιώργος Μαζωνάκης!



Στο gay περιοδικό OUT έδωσε συνέντευξη ο Γιώργος Μαζωνάκης.
Ο τραγουδιστής δήλωσε πως δεν είναι έτοιμος ούτε να τεκνοποιήσει, ούτε να υιοθετήσει ένα παιδί. Αποκάλυψε πως έχει σκεφτεί πως θέλει να πεθάνει και εξομολογήθηκε ότι έχει κάνει πολλές φορές κακό στον εαυτό του.«Έχω χάσει τη γη κάτω απ’ τα πόδια μου. Έχω χτυπηθεί δικαίως και αδίκως, έχω παιδέψει τον εαυτό μου, όπως λέει και ο στιχουργός σ’ ένα τραγούδι μου. Σχολεία είναι όλα αυτά, κι αν δεν τα περάσεις, όταν πας γυρεύοντας βέβαια, δεν μαθαίνεις....
. Δεν μετανιώνω όμως και το βλέπω τελείως απλά. Αν δεν γινόταν το ένα, το άλλο, μπορεί να ήμουν ..διαφορετικός»Δήλωσε πως θα έκανε πλαστική εγχείρηση, αν βέβαια δεν ήταν επώδυνο: «Δε με φοβίζει καθόλου ο χρόνος που περνά. Σημασία έχει ο άνθρωπος να μεγαλώνει καλά και  η εξωτερική ωριμότητα να συμβαδίζει με την εσωτερική. Αν νιώσω την ανάγκη όμως θα έκαναν πλαστική. Τι είναι στο κάτω κάτω η πλαστική επέμβαση; Κάτι που δε σου αρέσει και το αλλάζεις. Τόσο απλό, αν φυσικά δεν είναι επώδυνο».Ακόμη στο σχόλιο του δημοσιογράφου ότι ανάμεσα στους θαυμαστές του είναι και αρκετοί gay εκείνος είπε: «Αντιμετωπίζω τους gay θαυμαστές μου όπως όλο τον κόσμο. Η σεξουαλική επιθυμία ενός ανθρώπου τον καθορίζει σαν κοινό; Μην τρελαθώ» ενώ όταν ρωτήθηκε για το ποια έιναι η γνώμη του για υιοθεσία παιδιών απο ομόφυλα ζευγάρια απάντησε: «Δεν έχω θέση σ’ αυτό. Είναι λίγο περίεργο το θέμα κι επίσης επειδή δεν έχω δικά μου παιδιά είμαι επιφυλακτικός να απαντήσω. Δεν ξέρω από πρώτο χέρι αυτή την αίσθηση και από την άλλη δε θεωρώ προσωπικά για μένα ότι πρέπει να διατυπώνω εύκολα γνώμη για ιδιαίτερα ευαίσθητα θέματα».

Περισσότερα στο OUT που κυκλοφορεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου