Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Γωγώ για Όλγα Φαρμάκη: «Σκοτώνεσαι διπλά από την προδοσία»



Η Γωγώ Φαρμάκη μιλά για το περιστατικό με τον πυροβολισμό της, αλλά και για την σχέση της με την αδερφή της, Όλγα Φαρμάκη και τα όσα ακολούθησαν την κατάθεση της δεύτερης.
«Θα ήθελα να πω ότι για μένα η αδερφική αγάπη είναι ιερή. Από αυτό που υπέστην δοκιμάστηκαν οι σχέσεις μου, τα συναισθήματά μου, η εμπιστοσύνη μου. Το χειρότερο απ΄ όλα είναι ότι αφού ζήσεις από βέβαιο θάνατο, σκοτώνεσαι διπλά από την προδοσία. Και αυτό είναι το χειρότερο συναίσθημα που μπορεί να νιώσει άνθρωπος και το νιώθει μόνο από όσους αγαπούσε ή και συνεχίζει να αγαπά στο βάθος της ψυχής του, πιστεύοντας ότι κάποτε θα μπορούν να φανούν γενναίοι να αναλάβουν το κόστος της αλήθειας που έζησαν» τόνισε στο Πρώτο Θέμα η Γωγώ Φαρμάκη και συνέχισε αναφορικά με την σιωπή που κράτησε όλο αυτό το διάστημα για το θέμα και για το αν υπήρξε ενδεχόμενο συμβιβασμού:
«Περίμενα να γίνω καλά, αυτό το είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου και μετά να μιλήσω και να ασχοληθώ με το θέμα σε δικαστικό επίπεδο. Όσες προσπάθειες και να έκανε η άλλη πλευρά πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν φιμώνομαι, δεν φοβάμαι, δεν υποκύπτω. Στο διάστημα που ήμουν στο νοσοκομείο σκεφτόμουν τα όσα έγιναν και από την ένταση έκανα υπέρηχο καρδιάς, καρδιογράφημα και ενώ μου είχαν βγάλει το οξυγόνο αναγκάστηκαν να μου το ξαναβάλουν... Δεν είχα υποστηρικτικό περιβάλλον γι' αυτό το θέμα. Τώρα είμαι σχετικά καλύτερα, αν και δεν έχω τελειώσει ακόμα. Έχω να κάνω άλλες δυο ιατρικές επεμβάσεις και μια αισθητική διότι η τομή που μου άφησε αυτή η περιπέτεια είναι αρκετά μεγάλη. Το μόνο που με απασχολεί –και πολύ μάλιστα- είναι τα επαγγελματικά μου, καθώς οι γιατροί μου απαγόρευσαν να εργαστώ τώρα. Παράλληλα δυσκολεύομαι απίστευτα να ανταποκριθώ σε βασικές μου υποχρεώσεις αλλά και στα έξοδα για την ιατροφαρμακευτική μου περίθαλψη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου