Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Νικολέττα Ράλλη Η Μενεγάκη, ο ανταγωνισμός και το κουτσομπολιό



Για τον "ανταγωνισμό" με την Ελένη Μενεγάκη μίλησε, μεταξύ άλλων, η Νικολέττα Ράλλη στην εκπομπή «Πρωινό Mou» το πρωί της Πέμπτης.

Όταν η ίδια αποφάσισε να αναλάβει τη μεσημεριανή ζώνη του Star παρουσιάζοντας την εκπομπή «Made in Star» δεν γνώριζε ότι απέναντί της τηλεοπτικά θα έχει την Ελένη Μενεγάκη. Όταν ρωτήθηκε πώς ένιωσε όταν το έμαθε, η νεαρή παρουσιάστρια απάντησε: «Θα σας μιλήσω ειλικρινά. Όταν ξεκίνησα, δεν κάθισα να ασχοληθώ με το ποιους θα αντιμετωπίσω. Ήμουν τόσο ενθουσιασμένη με την ιδέα ότι για πρώτη φορά θα αναλάβω μια εκπομπή δική μου, ζωντανή, πράγμα που δεν είχα ξανακάνει ποτέ που δεν σκέφτηκα τι θα κάνω τώρα και πώς θα αντιμετωπίσω την Σταματίνα (Τσιμτσιλή) για παράδειγμα. Και ίσα-ίσα που το “πρόβλημα” στη φετινή σεζόν δεν ήταν η Ελένη Μενεγάκη. Εννοείται ότι αν είμαι σπίτι μου και καίγεται το Σύνταγμα, δεν θα δω lifestyle εκπομπή, αλλά θα δω τις ειδήσεις», ενώ αργότερα πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει σύγκριση. Δεν υπάρχει θέμα ανταγωνισμού και μου φαίνεται αστεία αυτή η λέξη. Μιλάμε για μια εκπομπή, μια γυναίκα και παρουσιάστρια που είναι δεκαεπτά χρόνια στην τηλεόραση. Τι να σας πω τώρα; Ότι περίμενα να τη φτάσω; Είμαι πέντε μήνες στην τηλεόραση και εκείνη είναι δεκαεπτά χρόνια»....


Όσο για τη δήλωση της Ελένης Μενεγάκη πως οι μεσημεριανές εκπομπές είναι «κουτσομπολευτικές», που σχολιάστηκε πολύ έντονα τις τελευταίες μέρες: «Ούτε καν πιστεύω ότι το είπε για μένα, γιατί είπε ότι μέχρι σήμερα γινόταν αυτό. Εγώ φέτος κάνω εκπομπή. Αλλά από κει και πέρα πιστεύω ότι παρεξηγήθηκε (η άποψή της). Δεν ξέρω πώς το εννοούσε. Θα σου πω τη δική μου άποψη γι’ αυτές τις εκπομπές (...). Είναι ελαφριά -με την καλή έννοια- προγράμματα που θες να δεις για να χαλαρώσεις, να φας το φαγητό σου εκείνη την ώρα. Δηλαδή, τόσο κακό για το τίποτα; Δεν το καταλαβαίνω. Σου κάνει ουσιαστικά κακό μια τέτοια εκπομπή; Κουτσομπολιό δεν κάνουμε κι εμείς όταν πάμε για καφέ;».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου