Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

Κατερίνα Καραβάτου: «Φοβήθηκα για το παιδί μου...»



Με δάκρυα στα μάτια η Κατερίνα Καραβάτου περιέγραψε στον Πέτρο Κωστόπουλο τα όσα ένιωσε όταν οι υπεύθυνοι του ALPHA της ανακοίνωσαν το κόψιμο της εκπομπής της. Η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι φοβήθηκε για το μωρό της γιατί ήταν εννέα μηνών έγκυος!
«Εκείνη τη στιγμή φοβήθηκα. Σοκαρίστηκα! Φοβήθηκα για το παιδί μου!», είπε φανερά ταραγμένη η Κατερίνα αναφερόμενη στο πώς ένιωσε όταν ενημερώθηκε ότι «κόβεται» το "Κους Κους το μεσημέρι", ενώ για σχέση της με τη Ρούλα Κορομηλά, απάντησε: «Δεν έχω μιλήσει καθόλου με την κα Κορομηλά».
Όσο για την Ελένη Μενεγάκη και τη μετακίνηση της εκπομπής της στην ώρα του "Κους - Κους", η Κατερίνα είπε: «Κάποιος θα πήγαινε στη θέση μου, προφανώς. Πήγε η Ελένη. Δεν έχω ιδέα τι έχει γίνει. Με την Ελένη μιλούσαμε όλα αυτά τα χρόνια, μετά από αυτό δεν έχουμε μιλήσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου